خبرهای داغ:

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دخترهندیجان

درآستانه فرارسیدن سال نووبهارطبیعت مراسم جشن تکلیف برای ۳۵۰نفرازدختران دانش آموزاز۵مدرسه ابتدایی هندیجان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری باحضور امام جمعه ،مدیریت اداره آموزش وپرورش ،معلمین ومربیان مدارس باهمکاری معاونت پرورشی آموزش وپرورش در سالن مدرسه سمیه (س)شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۱۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان،پیش از ظهر شنبه مراسم جشن بزرگ تکلیف دانش آموزان همراه با برنامه های متنوع باشکوه خاصی در سالن سمیه(س)برگزار شد.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین احمدساری اصل در این مراسم اظهار کرد:اینگونه برپایی مراسمات جشن تکلیف در واقع یک خاطره خوب در ذهن دانش آموز به تکلیف رسیده می گذارند که دختران به سن بلوغ همان ۹سالگی رسیده که بایستی واجبات و محرمات و مسائل شرعی را بدون کم وزیاد انجام بدهند.
 
وی افزود:دختران دانش آمد زور اصل مادران آینده هستند که با فراگیری علم ودانش و رعایت شرعیات برای رشد و تعالی جامعه اسلامی ایران مفید وتاثیرگذارخواهندبود‌.
 
 
وی بابیان هر چه باشکوه تر شدن جشن تکلیف در مدارس گفت:مراسمات جشن تکلیف در اصل یک نوع تشویق وایجاد انگیزه برای دانش آموزان به تکلیف رسیده است که این کار خیلی مهم وسازنده است .
ارسال نظرات
پر بیننده ها