خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان عنوان کرد
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان توجه به اخلاق را سنگ زیربنای تعالی یافتن کارهای برای خدا عنوان کرد و گفت: توجه به ارتقاء سطح دانش و بینش  اعتقادی و دینی سربازان از مهمترین اهداف ما در سال 97 است.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۱۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

توجه به ارتقاء سطح دانش و بینش اعتقادی سربازان از مهمترین اهداف سال 97به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی محمدی در مراسم تقدیر از فرماندهان برتر تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان اظهار کرد: باید تمام فعالیت‌های ما رنگ اخلاقی به خود بگیرد و اینگونه نباشد که توجه به مبحث نظامی‌گری ما را از توجه به موضوع اخلاق غافل کند.

وی توجه به اخلاق را سنگ زیربنای تعالی یافتن کارهای برای خدا عنوان کرد و ادامه داد: توجه به ارتقاء سطح دانش و بینش  اعتقادی و دینی سربازان از مهمترین اهداف ما در سال 97 است.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان عنوان کرد: امیدواریم همان‌گونه که در سال‌های گذشته شاهد فعالیت‌های بسیار مؤثر و مثبتی در تعمیق نهادینه‌سازی این موضوعات در کارکنان جوان بودیم در سال پیش رو نیز این پویش با سرعت و تلاش بیشتری در دستور کار فرماندهان و مسئولین قرار گیرد.

در پایان این مراسم به تعداد 25 نفر از فرماندهان  گردان‌ها، گروهان‌ها و دوایر و قسمت‌هایی که در ارزیابی سال 96 از سوی هیئت‌های بازدیدکننده از ستاد کل نیروهای مسلح ارتش ج.ا.ا و نیز  نیروی زمینی و قرار گاه‌های عملیاتی موفق به کسب بالاترین امتیاز و سطح رضایتمندی انجام وظایف محوله شده بودند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات