مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

فعالیت 4 گروه جهادی دانشجویی طی نوروز در مناطق محروم همدان

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در ایام نوروز چهار گروه جهادی دانشجویی برای ساخت منزل محرومان به مناطق تعیین شده در شهر همدان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۱۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

فعالیت 4 گروه جهادی دانشجویی طی ایام نوروز در مناطق محروم شهر همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس با بیان اینکه در ایام نوروز چهار گروه جهادی دانشجویی برای ساخت منزل محرومان به مناطق تعیین شده در شهر همدان اعزام می‌شوند، اظهار داشت:  این افراد در قالب گروه‌های 15 نفره  با استقرار در مکان، این دو منزل را ساخته و تحویل می‌دهند.

وی افزود: در بخش اردوهای راهیان نور نیز تاکنون چهار دوره از کاروان‌ها با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسر استان به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند که این روند تا 28 اسفندماه امسال ادامه می‌یابد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در مجموع 3 هزار نفر از دانشجویان استان همدان برای شرکت در اردوهای راهیان نور جنوب، غرب و شمال غرب کشور ثبت نام کرده‌اند که پیش از این  500 تن از آنها  در قالب اردوهای 3 روزه به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده‌اند.

 وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی همدان  آمادگی دارد از افراد بیشتری برای حضور در اردوهای راهیان نور ثبت نام کند اما محدودیت امکانات، مانع از این کار می‌شود، تصریح کرد: کاروان‌های دانشجویی در قالب اردوهای چهار و پنج روزه از مناطق عملیاتی اروند کنار، علقمه، طلاییه، فکه، هویزه، هور و کانال ماهی بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار