استاندار خراسان‌رضوی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال از ۸ میلیون زائر و مسافر نوروزی در خراسان‌رضوی میزبانی کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۹۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا رشیدیان امروز در حاشیه برگزاری مانور خدمت دستگاه‌های اجرایی که به‌مناسبت استقبال از نوروز برگزار شد اظهار داشت: با توجه به زائرپذیر بودن استان در طول سال، ستاد خدمات به صورت دائمی و مستمر فعال است.

وی افزود: فعالیت این ستاد در مناسبت‌های خاص مانند ایام زیارتی امام رضا (ع) و نوروز به صورت ویژه‌تر خواهد بود و تمامی دستگاه‌های عضو، با آمادگی کامل به استقبال از زائران و مسافران می‌روند.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: برای استقبال از بهار نیز در ذیل ستاد خدمات سفر استان، ۱۲ کمیته در حوزه‌های اجرایی، خدماتی و امنیتی فعال شده و با تمهید شرایط، تمامی امکانات را برای میزبانی از زائران فراهم کرده‌اند.

رشیدیان خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم بین بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی برای ارتقای خدمت رسانی به زائران و گردشگران به عمل آمده و اهتمام همگان، فراهم کردن شرایط زیارت و سفری خوش برای میهمانان است.

وی تصریح کرد: مشهدمقدس سال گذشته از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فروردین، میزبان بالغ بر هفت میلیون زائر و گردشگر بود که با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، پیش بینی می‌شود امسال میزبان حدود هشت میلیون نفر باشیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در سال‌های گذشته میانگین مدت اقامت در مشهد مقدس سه روز بوده است، افزود: با تعریف و آماده کردن بسته‌های خدماتی و گردشگری برای زائران و مسافران، انتظار می‌رود این مدت در سال جاری افزایش یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها