یک از زائران کمیجانی راهیان نور ا بیان اینکه اردوی راهیان نور بازخوانی و تقویت فرهنگ ایثارگری است، گفت: با زیارت این مناطق مسیر زندگی انسان تغییر می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۹۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

یوسفی از زائران اعزامی کمیجان به اردوهای در گفتگو به خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه برای اولین بار به مناطق جنوب سفر کرده است به انگیزه خود برای حضور در این سفر معنوی اشاره کرد و گفت: هدفم از این سفر معنوی و بازدید از مناطق عملیاتی، آشنایی کودکم با حال و هوای این مناطق بود.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور بازخوانی و تقویت فرهنگ ایثارگری است، افزود: هیچ گونه آشنایی با این مناطق نداشتم و خیلی دوست داشتم تا برای یک بار هم شده از این مناطق بازدید داشته باشم تا شرایط رزمندگان و حس و حال دفاع مقدس را بیش از پیش لمس کنم.

این زائر کمیجانی با تاکید بر اینکه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب این دوران را درک نکرده‌اند، گفت: با حضور در این مناطق احساس می‌کنم سال‌هایی را که توفیق زیارت این مناطق را پیدا نکرده‌ام چه فرصت‌ها و ساعاتی را از دست داده‌ام.

یوسفی با بیان اینکه توفیق زیارت کربلا را داشته است، گفت: حس و حالی را که در این مناطق دارم بسیار شبیه به حس و حالم در کربلا است و معتقدم که این بار هم به زیارت عتبات رفته‌ام. با زیارت این مناطق مسیر زندگی انسان تغییر می‌کند.

وی افزود: امروز مسئولیتی که بر عهده ما قرار دارد سنگین‌تر از کسانی است که هنوز از این مناطق دیدن نکرده‌اند، باید تلاش کنیم که نسبت به احیای فریضه امر به معروف تلاش کنیم و به عنوان سفیران و پیام‌آوران راهیان نور با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دین خود را به شهدا عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات