خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر از نظر وقف و وجود واقفان خیراندیش نامی درخشان دارد، گفت: یکی از بزرگ‌ترین واقفان مرحوم سیف الدوله است که با وقف اموال خود در حوزه‌های مختلف باقیات و صالحات را برای خود داشته است.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۷۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

ملایر از نظر وقف و وجود واقفان خیراندیش نامی درخشان داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در مراسم افتتاح وسایل و تجهیزات اهدایی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به بیمارستان امام حسین(ع) با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین(ع) ملایر یکی از مجهزترین مراکز درمانی استان همدان است، بیان داشت: این مرکز یکی از مراکز پر مراجعه مردم ملایر و حتی شهرهای اطراف است.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر از نظر وقف و وجود واقفان خیراندیش نامی درخشان دارد، گفت: یکی از بزرگ‌ترین واقفان مرحوم سیف الدوله است که با وقف اموال خود در حوزه‌های مختلف باقیات و صالحات را برای خود داشته است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه نیز تنها می‌تواند بر اساس نیت واقف عمل کند، افزود: اوقاف به نیت واقف حساسیت ویژه‌ای دارد و نمی‌تواند فراتر یا کمتر از آن عمل کند.

وی بر ساخت و اتمام هر چه سریع‌تر اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) تاکید کرد و افزود: با ساخت این اورژانس خدمات دهی به مراجعین بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات