خبرهای داغ:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های خیران در حوزه سلامت استفاده شود، گفت: با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مالی دولت باید از ظرفیت خیران در تشکیل سمن‌های سلامت استفاده کنیم و در  این حوزه سمن‌های مختلف را تشکیل داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۷۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

لزوم تشکیل سمن‌های سلامت با استفاده از ظرفیت خیرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدرضا عبادیان در مراسم افتتاح وسایل و تجهیزات جدید اهدائی اوقاف و امور خیریه ملایر به بیمارستان امام حسین(ع) با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در بخش تحول سلامت در بحث پیشرفت در حوزه درمان و سلامت جز شهرستان‌های پیشتاز است، اظهار داشت: این جای خرسندی است که خیران در این حوزه ورود پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مدیران حوزه بهداشت و درمان نیز باید در این راستا به خوبی مدیریت کنند، گفت: باید از همه ظرفیت‌های خیران در حوزه سلامت استفاده شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مالی دولت باید از ظرفیت خیران در تشکیل سمن‌های سلامت استفاده کنیم و در  این حوزه سمن‌های مختلف را تشکیل داد، گفت:  برای پیشرفت در این حوزه باید به مردم وصل شویم.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی ماندگاری بالاتری دارد، افزود: ریشه بسیاری از مشکلات بحث فرهنگی است که باید در زمینه مسائل فرهنگ سلامت نیز  خیران نیز ورود پیدا کنند.

عبادیان ایجاد آنژیوگرافی را یک نیاز اساسی برای ملایر برشمرد و تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های بیشتر این طرح در ملایر خواهیم بود.

وی از ایجاد بیمارستان محلی در آینده نزدیک در شهر ازندریان خبر داد و گفت: در حال حاضر نقشه‌های این بیمارستان نیز در حال انجام است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه ساخت اورژانس بیمارستان باید هر چه سریع‌تر انجام شود، افزود: باید پیمانکار را ملزم کنیم که  سرعت کار را بالا برده و زمان را برای ساخت  پروژه کوتاه‌تر کند.

وی با اشاره به اینکه نقشه توسعه اورژانس بیمارستان مهر نیز در حال آماده شدن است، گفت: این اورژانس نیز در آینده علمی‌تر و کارآمدتر می‌شود.

عبادیان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا در حوزه بهداشت و درمان ملایر کارهای زیربنایی را پیش برده و خدمات بهتری به مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات