خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به مقام سوم استان قم در تقدیم شهید، گفت: جوانان قمی همواره در خط مقدم وفاداری و دفاع از ارزش‌های اسلامی قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۶۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار «غلامرضا احمدی» در مراسم معرفی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) طی سخنانی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی یک امانت است، اظهار داشت: این عنوان‌های مسئولیتی که امروز ما متولی آن هستیم، یک فرصتی برآمده از نظام اسلامی و خون هزاران شهید پاکباخته است.
وی با اشاره به عذرخواهی مقام معظم رهبری از عدم تحقق عدالت، تصریح کرد: شخصیت رهبری یک شخصیت استثنایی است و ایشان نباید از کم کاری مسئولان عذر خواهی نمایند؛ سهم ما در عذر خواهی در عدم تحقق عدالت چقدر است؟
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) در بخش دیگری از سخنان خود قم را مرکز نشر اسلام عنوان و تاکید کرد: شهر قم از دیگر شهر‌ها متفاوت است و وفا داری مردم این شهر به انقلاب، دفاع مقدس و ولایت نظیر ندارد و افتخار می‌کنم که در این شهر خدمت می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه جوانان این شهر همواره برای دفاع از اسلام در خط مقدم هستند اظهار کرد: قم سومین استان در تقدیم شهید به کشور است.
احمدی دور اندیشی امام راحل در بیان اهمیت مساجد و لزوم حفظ آن را مورد توجه قرار داد و افزود: هر برنامه‌ای با محوریت مسجد موفق خواهد بود و مساجد مرکز سیاست گذاری در عصر پیامبر (ص) بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها