به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در این خصوص گفت: این سه نرم افزار تحت وب می توانند به مدیران و کارکنان کمک کنند تا با دسترسی آسان وسریع به سیستم اتوماسیون اداری و حوزه های مختلف ، خدمات رسانی به مشترکین را بهبود دهند و در ارتباط با دیگر واحدهای شرکت در تصمیم گیری ها، بهتر از قبل عمل کنند.
عادل کاظمی افزود: پلت فرم شیر پوینت نیز قابلیت ارائه خدمات در چند قالب مختلف را دارد و پنجره واحدی است که مدیریت جلسات، خدمات مشتری، نظام پیشنهادات، اتوماسیون اداری، سیستم جامع منابع انسانی و ... را شامل می شود.
وی تأکید کرد: شیرپوینت قابلیت گزارش اطلاعات معاونت ها و دفاتر را به صورت آنلاین دارد و همین موضوع باعث کاهش مراجعات به دفاتر و سهولت خدمات رسانی خواهد شد.
کاظمی پیشرفت شرکت در بخش IT را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: توجه به داشبورد مدیریتی و اتوماسیون اداری یکی از اولویت های مهم در سال 97 خواهد بود تا با تسریع در عملکرد و انسجام فعالیت ها، از هدر دادن وقت و انرژی جلوگیری شود.