سه نرم افزار شیرپوینت، سیستم جامع منابع انسانی و اتوماسیون اداری تحت وب در راستای تسریع خدمات رسانی، حذف گردش کاغذ و سیستم یکپارچه مدیریت در سطح شرکت توزیع برق تبریز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۶۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در این خصوص گفت: این سه نرم افزار تحت وب می توانند به مدیران و کارکنان کمک کنند تا با دسترسی آسان وسریع به سیستم اتوماسیون اداری و حوزه های مختلف ، خدمات رسانی به مشترکین را بهبود دهند و در ارتباط با دیگر واحدهای شرکت در تصمیم گیری ها، بهتر از قبل عمل کنند.

عادل کاظمی افزود: پلت فرم شیر پوینت نیز قابلیت ارائه خدمات در چند قالب مختلف را دارد و پنجره واحدی است که مدیریت جلسات، خدمات مشتری، نظام پیشنهادات، اتوماسیون اداری، سیستم جامع منابع انسانی و ... را شامل می شود.

وی تأکید کرد: شیرپوینت قابلیت گزارش اطلاعات معاونت ها و دفاتر را به صورت آنلاین دارد و همین موضوع باعث کاهش مراجعات به دفاتر و سهولت خدمات رسانی خواهد شد.

کاظمی پیشرفت شرکت در بخش IT را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: توجه به داشبورد مدیریتی و اتوماسیون اداری یکی از اولویت های مهم در سال 97 خواهد بود تا با تسریع در عملکرد و انسجام فعالیت ها، از هدر دادن وقت و انرژی جلوگیری شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها