در جلسه پایان سال مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز مطرح شد؛

شاخص های برق تبریزدر سال 96 بهبود چشمگیری داشته اند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در جلسه پایان سال مدیران ضمن قدردانی از تلاش همکاران گفت: شاخص های این شرکت در سال 96 بهبود چشمگیری داشته اند.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۶۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی با بیان این مطلب، افزود: جایگاه صنعت برق مرهون تلاش ها و فعالیت های کلیه عزیزانی است که از گذشته تا کنون این امانت را دست به دست به تکامل رسانده و تحویل نسل بعدی نموده اند.

وی ادامه داد: ما نیز عزم و نیت مان بر این است تادر حد وسع و بضاعتمان بتوانیم شرکت را در مسیر حصول به اهداف پیش ببریم و امانتداری را به نحو شایسته ای به انجام برسانیم.

کاظمی اضافه کرد: نرخ انرژی توزیع نشده که در سال گذشته 1.26 درهزار بود امسال به 0.96 درهزار رسید و همچنین زمان واگذاری انشعاب از 22 روز به متوسط 6 روز کاری کاهش یافت.

وی تأکید کرد: امسال توانستیم 120 دستگاه تجهیزات کنترل از راه دور هوشمند شبکه خریداری نماییم که با راه اندازی این سیستم، انجام مانور، کاهش خاموشی، تشخیص محل خرابی هاباعث افزایش سرعت عملکرد در رفع حوادث و اتفاقات خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: طول عمر پروژه ها امسال به حدود  130روز رسیده است که نسبت به دو سال گذشته کاهش مناسبی داشته است اما هدف گذاری این است که این زمان در سال 97، به 60 روز برسد.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز توانسته است انضباط مالی مناسبی را در شرکت پیاده سازی نماید و مطالبات فروشندگان و پیمانکاران به نحو مطلوبی مدیریت شده است.

به گفته کاظمی شرکت در حوزه IT نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته است و هدفگذاری برای سال 97، توجه کامل مدیران و معاونان به داشبورد مدیریتی  خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز در این خصوص گفت: با جدی گرفتن این داشبورد مدیریتی، مدیران در مواقع لزوم می توانند تصمیم گیری های مناسب و به موقع داشته باشند و این امر بدون شک در بهبود شاخص های عملکرد شرکت نقش بسزایی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش عادل کاظمی در پایان از انتخاب مشاور ساخت ساختمان مرکزی حوزه ستادی خبر داد و گفت: امیدوارم سال 97 این پروژه آغاز شود تا بتوانیم درآینده ای نزدیک از مزایای آن بهره مند شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار