مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک با اعلام اینکه بیش از 90 درصد کاروان راهیان نور شهخرستان نوشهر را نوجوانان و جوانان شکل می دهند این را از مهمترین ویژگی تاریخ اعزام های مازندران در چند سال اخیر برنامه راهیان نور طی ایام نوروز دانست.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۶۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار احمد ذلیکانی در گفتگو با بسیج گفت: طی شب گذشته بیش از 750 زائر مازندرانی از شهرهای بابل، نوشهر و ساری وارد اردوگاه شهید جعفر زاده اندیمشک شده و از خدمات اسکان و پذیرایی برخوردار شدند.

 مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک یادآور شد: این کاروانها پس از استراحت شبانه و تقویت قوا، صبح امروز به منظور بازدید از یادمانهای فتح المبین، فکه، دهلاویه و طلائیه حرکت کرده و راهی خرمشهر و یادمانهای آن منطقه شدند.

سرهنگ پاسدار احمد ذلیکانی اظهار کرد: بالغ بر 200 زائر کاروانهای راهیان نور اخیر را خواهران  و بیش از 500 زائر را برادران شکل دادند.

وی حضور بی نظیر قابل توجه نوجوانان  را در کاروان راهیان نور نوشهر از مهمترین ویژگی این دوره کاروانهای اعزامی خواند و بر اهمیت اقامه نماز اول وقت (مغرب و عشا و صبح) در بین زائرین را جالب توجه دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها