فرماندار اشکذر در نشست شورای آموزش‌وپرورش با اشاره به رصد و تحلیل مستمر وضعیت مدارس و کیفیت علمی دانش آموزان گفت: اولویت نخست این شورا در سال آتی، ارتقا کیفیت مراکز آموزشی است.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۴۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر،  امام‌جمعه اشکذر در آخرین نشست شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان بسترسازی مناسب برای دانش آموزان در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی را بااهمیت عنوان کرد و افزود: در این راستا ضروری است در شورای آموزش‌وپرورش نسبت به بررسی وضعیت علمی و اخلاقی مراکز آموزشی طی سال آتی برنامه‌ریزی دقیقی و جامعی اتخاذ نماید.
توجه به نواقص و عوامل کاهش کیفیت آموزشی موضوع دیگری بود که حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» بر آن تأکید کرد و دقت نظر ویژه در فراهم نمودن شرایط مطلوب برای تدریس معلمین و تحصیل دانش آموزان را خواستار شد.
فرماندار اشکذر نیز بابیان اینکه شورای آموزش‌وپرورش تصمیم گیر و تصمیم‌ساز است گفت: هم‌اندیشی و تعامل مدیران دستگاه‌ها در این نشست‌ها باید به حد مطلوب خود برسد و ضروری است این مهم در سال آتی مدنظر مدیران باشد.
«محمدعلی شاه‌حسینی» اولویت دیگر این شورا را ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی مراکز علمی در سطح شهرستان دانست و ادامه داد: رصد، تحلیل و پیگیری عوامل موفقیت و شکست دانش آموزان باید به‌صورت مستمر بررسی و نتایج آماری آن به این شورا اعلام گردد.
وی با اشاره به موفقیت‌های دانش آموزان این شهرستان در کنکور سال جاری نیز خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای تداوم این موفقیت‌ها علاوه بر بهبود فضای آموزشی نسبت به رفع کاستی‌ها با همکاری و همیاری خیرین نیز اقدام خواهیم کرد.
شاه‌حسینی در بخش دیگر صحبت‌های خود توجه به مقوله‌های فرهنگی با توجه به تأکید بزرگان نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری را بااهمیت عنوان کرد و نگاه ویژه متولیان را به این حوزه خواستار شد.

ارسال نظرات