حجت الاسلام مدرسی در جمع فرماندهان پایگاه ناحیه ثارالله یزد:
امام جمعه بخش مرکزی تصریح کرد:ازعوامل برتری رزمندگان در دوران دفاع مقدس رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود که با اتخاذ تدابیر و سیاست‌های راهبردی زمینه پیروزی رزمندگان را فراهم می‌کرد و در کنار این مسئله پشتیبانی و حمایت مردم نیز از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان بود.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۳۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در جمع فرماندهین پایگاه های حوزه امام خامنه ای(مدظله)ناحیه ثارالله درموردشخصیت امام خمینی (ره) ودفاع مقدس مطالبی را بیان نمود.
امام جمعه بخش مرکزی یزد درادامه افزود:ازعوامل برتری رزمندگان در دوران دفاع مقدس رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود که با اتخاذ تدابیر و سیاست‌های راهبردی زمینه پیروزی رزمندگان را فراهم می‌کرد و در کنار این مسئله پشتیبانی و حمایت مردم نیز از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان بود.
حجت الاسلام مدرسی با تأکید بر این که امروز باید راه شهدا ادامه پیدا کند، بیان کرد: شهدا اهل ریاکاری نبودند و خالصترین ایمان و عقیده را داشتند و ما هم باید تلاش کنیم تا در عمل پیرومرام شهدا باشیم.

وی ابتکار و خلاقیت رزمندگان را از دیگر علل برتری رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: مشکلات بسیارراحت قابل حل است، اما ازارزش‌ها غفلت کرده‌ایم، استمرار راه شهدا، استمرار موفقیت کشوردرداخل و خارج از کشور است.

امام جمعه بخش مرکزی تاکید کرد:هر چه ارتباط انسان با خدا قوی تر باشد ، به خدا نزدیک تر خواهیم بود وشهدا هم ارتباط قوی با خدا داشتند .
ارسال نظرات