خطیب جمعه ابرکوه:

حمله به سفارت ایران در انگلیس محکوم است/ مرجعیت بدلی انگلیسی بدنبال تفرقه در حوزه های علمیه

خطیب جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود حمله چند نفر از طیف مرجعیّت بدلی به سفارت ایران در لندن که در هفته گذشته رخ داد را محکوم کرد و افزود: مجموعه ای که از اوّل انقلاب تاکنون موضع مخالف داشتند، امروز هم به عنوان پرچمدار شیعة انگلیسی سعی دارند حوزه های علمیه را به تفرّق بکشانند.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۲۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه ابرکوه؛ سالروز بمباران وحشیانه و شیمیائی شهر حلبچه توسط رژیم بعثی صدام در 25 اسفندماه سال 66 گرامی داشت و آن را  به عنوان خیانت بزرگ علیه بشریت مورد حمایت حامیان شرق و غرب برشمرد.
حجت الاسلام حسینی کشورهای مدعی حقوق بشر را حامی جنایات صدام در به کارگیری سلاح های شیمیائی عنوان کرد و گفت: امروز همین دولت ها، حامی ولیعهد خام اندیش عربستان در کشتار مردم بی دفاع یمن مخصوصاً زنان و کودکان هستند و همچنان با ریا و دروغ خود را مدافع و مدعّی حقوق بشر می خوانند و کشوری مثل ایران اسلامی را که یار و حامی مظلومان فریاد گر علیه ظالمان است مورد نکوهش قرار می دهند.
این مقام مسئول در ادامه سال 96 را سال ملت بیان کرد و گفت: ملت بزرگ ایران شایسته بهترین تقدیر است چرا که به خوبی نشان داد بر عهدی که با امام و رهبری محبوب خود، بسته جانانه وفادار مانده و با عبور از گردنه های سخت و نفس گیر به قلّه های رفیع عزّت و اقتدار نزدیک شده است.

وی به برخی از این موفقیت های ملت در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این توفیقات و پیروزی ها برگ برنده در دست ملت ما است که به رغم هزاران مشکل و کمبود، غیرتمندانه پروژه های دشمنان را در هم شکست.
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: امید که سال 97 سال جبران گذشته مسئولین در امر حل مشکل معیشتی مردم باشند؛ مردمی که صادقانه نشان دادند برای حفظ نظام و انقلاب، مشکلات را به جان خریده اند و لحظه ای از شکوه و عزت و اقتدار ایران اسلامی غافل نشده اند.
وی بر لزوم استفاده از کالای ایرانی در سبد خرید عید تاکید کرد و گفت: مردم عزیز سعی کنند در خریدها رونق بخش بازار خارجی و کالای خارجی نباشند زیرا رونق بازار کالای ایرانی، اشتغال فرزندان ایرانی را به دنبال دارد.
خطیب جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود حمله چند نفر از طیف مرجعیّت بدلی به سفارت ایران در لندن که در هفته گذشته رخ داد را محکوم کرد و افزود: مجموعه ای که از اوّل انقلاب تاکنون موضع مخالف داشتند، امروز هم به عنوان پرچمدار شیعة انگلیسی سعی دارند حوزه های علمیه را به تفرّق بکشانند.
حسینی تاکید کرد: این ها در حالی مدعی حمایت از شیعیان هستند که همزمان با سفر ولیعهد عربستان به لندن در جهت تأمین اهداف و اغراض او، این خوش خدمتی را کردند و تاکنون حاضر نشده اند یک اعتراض علیه حکام ریاض که به نسل کشی و نابودی مسلمانان و شیعیان در بحرین مشغولند داشته باشند؟ البته جای تعجّب ندارد زیرا مرجعیت آنان بدلی است.
وی در بخش دیگر از سخنان خود حادثه چهارشنبه آخر سال در ابرکوه را که باعث اسیب جدی به  دو نفر از نوجوانان شهرستان شد ابراز تاسف کرد و گفت: به جز این حادثه دلخراش، دیگر جوانان به دنبال این رسم غلط چهارشنبه سوری نرفتند و بنده از این که تصمیم عاقلانه جوانان تشکر می کنم.
حسینی از نیروی انتظامی هم که در کشف بیش از پنج هزار ترقه و هفت کیلو مواد دست ساز تشکر کرد و خواستار برخورد جدی با عاملان این حوادث شد.
وی در پایان حلول ماه مبارک رجب را تبریک گفت و از مردم خواست که از فیوضات این ماه عزیر، نهایت بهره را ببرند.
ارسال نظرات