همسر شهید مدافع حرم روح الله مهرابی:

روح الله ، دفاع از حرم امام حسین(ع) را یک تکلیف می دانست

به منظور ارج نهادن به خانواده معظم شهدا؛مسئولین ناحیه روح الله یزد با خانواده شهید مدافع حرم روح الله مهرابی دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۲۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ همسر این شهید با اشاره به اینکه شهید مهرابی در عملیات عاشورا به شهادت رسید، گفت: عملیات عاشورا در عراق منجر به آزادسازی منطقه جرف‌الصخر از اشغال تکفیری‌های داعش و القاعده شد؛ منطقه‌ای که در جنوب بغداد و شمال کربلا قرار دارد.
وی در ادامه افزود:روح الله ، دفاع از حرم امام حسین(ع) را یک تکلیف می دانست.یکی از اصلی‌ترین اهداف این عملیات پاکسازی منطقه برای امنیت زائران امام حسین(ع) برای عاشورا و تاسوعا و پیاده‌روی اربعین بود. در روند اجرای عملیات بود که روح‌الله همراه یکی از همرزمانش برای تعمیر چند تانک رفت و بعد از اتمام کار در فاصله‌ای که منتظر خودرو برای بازگشت به پایگاه بودند در کنار مخروبه‌ای، پناه گرفتند که در همین حین تله انفجاری کنار مخروبه منفجر شد و روح‌الله به شهادت رسید.
شهری‌زاده اذعان کرد: ما به خاطر مدرسه زینب به یزد رفته بودیم. روح‌الله همواره با من در تماس بود و از حال و روزش جویا می‌شدم. آخرین بار که با من تماس گرفت گفت: یا خودم می‌آیم یا من را می‌آورند! من هم به وی گفتم دیگر از این حرف‌ها نزن. این بار که برگردی دیگر نمی‌روی. خندید و گفت: خانم تازه کار ما اینجا شروع شده است. چند باری برای بازگشت به فرودگاه آمده بودند، اما شرایط جوی اجازه پرواز نداده بود و از طرفی هم برای عملیات به آنها نیاز داشتند برای همین مجدداً به پایگاه برگشته بودند. نهایتاً روح‌الله در اول محرم سال 93 به دیدار ارباب و مولایش اباعبد الله الحسین(علیه السلام)شتافت.

ارسال نظرات