فرمانده سپاه ناحیه جوین در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه جوین بیان داشت: با اجرای ۲۶ طرح اشتغالزایی در سال جاری، زمینه اشتغال، بیش از ۳۰ نفر از بسیجیان به صورت مستقیم وغیر مستقیم در شهرستان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۴۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
سرگرد احمد ناصری موحد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: رشد و توسعه کشور بدون توجه به اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست و امروز بسیج سازندگی شعار محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی افزود: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه جوین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغالزایی جوانان، تسهیلاتی را در اختیار بسیجیان این شهرستان قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه جوین تصریح کرد: از ابتدای امسال ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات، برای راه اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی واشتغالزایی مثل پرورش دام و ایجاد کارگاه‌های تولیدی مثل قالیبافی و موزائیک سازی، به بسیجیان پرداخت شده است.

ناصری موحد یادآورشد: با اجرای ۲۶ طرح اشتغالزایی در سال جاری، زمینه اشتغال، بیش از ۳۰ نفر از بسیجیان به صورت مستقیم وغیر مستقیم در شهرستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: اعزام بسیجیان در قالب اردو‌های جهادی هفت روزه به مناطق محروم شهرستان که عمدتا به شناسایی محرومیت‌ها و کمک به رفع آن‌ها اختصاص پیدا می‌کند، از جمله برنامه‌هایی است که در طول سال توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه جوین در پایان گفت:در سال جاری خدمات عمرانی وفرهنگی مثل بهسازی و رنگ آمیزی مدارس، کمک به ساخت منزل مدد جویان کمیته امداد، برگزاری نمایشگاه با موضوعات فرهنگی، توسط بسیجیان جهاد گر شهرستان در روستا‌های محروم شهرستان انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها