۴۶ نفر از بسیجیان عشایری استان اردبیل به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۲۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش سرویس عشایری خبرگزاری بسیج، با حضور امام جمعه اصلاندوز، فرمانده سپاه ناحیه عشایری، جمعی از مسئولان و پایوران سپاه آیین بدرقه رسمی کاروان راهیان نور بسیجیان اصلاندوز به مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این مراسم با بیان اینکه رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود نگذاشتند ذره ای از خاک کشور در اختیار دشمنان قرار گیرد گفت:اگر امروز با آسایش و امنیت و رفاه زندگی میکنیم در سایه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام است.

 

 

حسین حسین زاده امروز در حاشیه مراسم بدرقه این بسیجیان گفت: این کاروان شامل ۴۵ نفر از اعضای پایگاههای بسیج شهری و روستایی این شهرستان است که به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شهدای شلمچه،دهلاویه،فکه،هویزه و اروندکنار بازدید می کنند.

 

 

وی افزود: این کاروان با یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس منطقه به عنوان راوی، مربی، سرپرست و روحانی آنها را در طول بازدید همراهی می کنند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان دارد افزود: آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات