امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی به مناسبت عید نوروز در حسینیه اعظم زنجان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۱۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی به مناسبت عید نوروز در حسینیه اعظم زنجان تدارک دیده شده است.

مجتبی شهامی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های نوروزی حسینیه اعظم برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو است، افرود: این برنامه از نماز مغرب و عشاء آغاز و با مناجات و قرائت قرآن کریم تا تحویل سال ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در روز تحویل سال نو و در روزهای پس از آن بسته‌های تبرک حسینیه اعظم زنجان بین گردشگران و همشهریانی که در مراسم تحویل سال نو حضور یافته‌اند، توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان بیان کرد:از روز دوم فروردین ماه هم در نوبت صبح و عصر کل مجموعه حسینیه آماده ارائه خدمات مختلف برای مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

شهامی اظهار داشت: ۸ تا ۱۰ غرفه برای عید نورز سال ۹۷ از جمله نمایشگاه عکس و همچنین نمایشگاه اشیای تاریخی برپا می‌شود.

وی یادآور شد: در این مسجد با حضور روحانیون و به منظور پاسخگویی به سؤالات شرعی مراجعه کنندگان خیمه های معرفت برپا می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه" عید حسینی"برای هم استانی ها و گردشگران مذهبی،گفت: این مسابقه در قالب های عکس، فیلم، کلیپ، قطعه صوتی، داستان، شعر، متن ادبی، فیلمنامه و پوستراست که از 29 اسفند شروع و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت.

شهامی هدف از برگزاری مسابقه "عید حسینی" را معرفی حسینیه و شناسایی آن عنوان کرد و افزود:در پایان این مسابقه جوایز ارزنده ای تقدیم برندگان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 30 نفر از خادمان حسینیه اعظم در این مکان حضور خواهند داشت، افزود: از این تعداد10 نفر که شامل گروه راویان است در دو گروه برادران و خواهران نسبت به راهنمایی گردشگران و ارائه توضیحاتی درباره قدمت حسینیه اعظم زنجان و همچنین خود مجموعه فعالیت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان اظهارداشت: کلیپ موضوعی بصیرت عاشورایی و بروشور معرفی حسینیه اعظم زنجان هم تهیه و آماده‌سازی می شود.

 

ارسال نظرات