خبرهای داغ:
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان همدان:
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان همدان گفت: امسال در امر اشتغال با جهش قابل توجه‌ای روبرو شدیم که امیدوارم این جهش زمینه‌ساز کاهش بزه شود .
کد خبر: ۹۰۰۰۸۰۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

امسال در امر اشتغال با جهش قابل توجه‌ای روبرو شدیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کرم حکیمی در همایش مددجویان رأی باز زندان‌های استان همدان به ارائه گزارش عملکرد بنیاد تعاون در سال جاری پرداخت  و اظهار داشت: به لطف خدای متعال در سال جاری نسبت به سال گذشته تعداد بیشتری از مددجویان رأی باز در بیرون از زندان مشغول به کار هستند .

وی افزود: امسال در امر اشتغال با جهش قابل توجه‌ای روبرو شدیم که امیدوارم این جهش زمینه‌ساز کاهش بزه شود .

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان همدان خواستار رعایت قواعد و ضوابط کاری از سوی مددجویان شد و گفت: از فرصت فراهم شده حداکثر استفاده را کنید تا زمینه بازگشت سعادتمندانه شما به آغوش جامعه فراهم شود.

معاون دادستان همدان نیز در ادامه افزود: زندانیانی که در بیرون از زندان به اشتغال فعالیت دارند این فرصت را مغتنم شمرده و با تخلف و بی انضباطی موجب نشوند که این فرصت را از دست دهند .

رضوانی نظم و انضباط را لازمه کار بیان کرد و در ادامه سخنان خود نکات تاکیدی را برای مددجویان رای باز استان یادآوری کرد و شرایط استفاده از مرخصی، لغو رأی باز، غیبت در محیط کار و... را برای مددجویان ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات