خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان با بیان اینکه در سال جاری حدود یک هزار نفر اشتغال مولد داشته‌ایم، گفت: مددجویان باید فرصت‌های به وجود آمده را قدر بدانند.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۰۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

ایجاد یک هزار نفر اشتغال مولد توسط امور زندان‌های استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش مددجویان رأی باز زندان‌های استان همدان با تاکید بر رویکرد بازگشت سعادتمندانه به جامعه با حضور حسن محمد یاری مدیرکل زندان‌های همدان، کرم حکیمی مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان، رضوانی معاون دادستان و جمعی از مددجویان رأی باز زندان‌های استان همدان در سالن آمفی تئاتر اداره کل زندان‌های همدان برگزار شد .

حسن محمد یاری در این همایش با بیان اینکه این دومین همایشی برگزار شده با این رویکرد است، اظهار داشت: مددجویان باید فرصت‌های به وجود آمده را قدر بدانند و از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند .

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» ادامه داد: در سال جاری اداره کل زندان‌های استان شاهد پیشرفت خوبی در بخش اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان استان بوده است .

مدیرکل زندان‌های استان همدان افزود: در سال جاری حدود یک هزار نفر اشتغال مولد داشته‌ایم و حدود یک میلیارد تومان به مددجویان دستمزد پرداخت شده است .

وی  با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز خاطرنشان کرد: شما مددجویان رأی باز با اشتغال خود دارای درآمد هستید و به خانواده خود کمک می کنید بنابراین باید قدر این نعمت را بدانید و آن را به راحتی از دست ندهید .

محمدیاری با بیان اینکه بیشترین امکانات در اختیار شما مددجویان قرار گرفته است، اظهار کرد: از این ظرفیت بسیار خوب و ارزشمند استفاده کنید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات