امام جمعه چرداول گفت:خبرنگاران زبان مردم هستند واگر مباحث را به مسئولین منتقل نکنند مشکلات مردم بیشترخواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۷۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت السلام "احمد امرایی"، امام جمعه چرداول دردیدار با اصحاب رسانه گفت:خبرنگاران زبان مردم هستند واگر مباحث را به مسئولین منتقل نکنند مشکلات مردم بیشترخواهد شد.

وی افزود:دید خبرنگاران بسیار وسیع است ودر اخبار خود باید امانت داری ،صداقت ودلسوزی را مدنظر داشته باشندومانند شهدای خبرنگار همیشه در خط مقدم باشند.

وی با اشاره به ایام نوروز گفت:نوروز یعنی زدودن کدورت ها وخاص مردم ایران است که اسلام بران مهر تاییدی گذاشت ودر روایاتی به آن اشاره شده که نشان از اهمیت نوروز برای نظافت درون وبیرون است که دراین خصوص شهرستان چرداول برای پذیرایی از مسافرین نوروزی آمادگی کامل دارد.

امرایی خاطرنشان کرد:استان ایلام در زمان قبل وبعد از انقلاب ودر زمان دفاع مقدس رشادت های فراوانی داشته ومردم بارها با آرمان های انقلاب پیمان خود را محکم کرده اند که به تازگی یه سری مسائل مانند درگیری های خیابانی باعث ناراحتی مردم شده که مردم باید صفا، صمیمیت و وحدت خود را حفظ کرده وهمچنین با برهم زنندگان آرامش مردم باید برخورد قاطع وقانونی شود.

امام جمعه چرداول تصریح کرد:درایام عید نوروز حفظ ونگهداری از منابع طبیعی به خصوص درختان یکی از مسائلی است که مردم در سفر به دامان طبیعت مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است درپایان این دیدار اصحاب رسانه از سوی امام جمعه شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

ارسال نظرات