امام‌جمعه فردیس گفت: واردات کالای قاچاق باعث بیکاری کارگران ایرانی می‌شود و به اقتصاد مملکت آسیب می‌رساند.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۵۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردیس بابیان اینکه بهتر است روحیه نقدپذیری داشته باشیم، گفت: باید مسئولان کشور روحیه انتقادپذیری خود را افزایش دهند.

واردات کالای قاچاق به اقتصاد مملکت آسیب می‌رساند

وی در ادامه با اشاره به اقداماتی گسترده‌ای که کشور ایران در سال جاری داشته است، افزود: موفقیت‌های بسیاری را برای کشور داشته‌ایم اما در بحث اقتصاد مقاومتی موفق نشدیم.

خطیب نماز جمعه فردیس با اشاره به اینکه مرزهای کشور را برای قاچاق و واردات باز مانده است گفت: کالای قاچاق باعث بیکاری کارگران ایرانی می‌شود و به اقتصاد مملکت آسیب می‌رساند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی با اشاره به هجمه‌ها فرهنگی علیه مسلمانان، بیان کرد: گروهی به نام اسلام دارند هجمه‌های فرهنگی علیه ما انجام می‌دهند و باید در همین راستا آگاه‌سازی را در میان اقشار مردمی انجام دهیم.

وی بابیان اینکه شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دو لبه یک قیچی هستند، یادآور شد: دشمنان اعتبارات بسیاری برای انجام کارهای تهاجم فرهنگی در نظر گرفته‌اند و برخی از افراد که آگاهی کافی ندارند تحت تأثیر این هجمه‌ها قرار می‌گیرند.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به اینکه آن‌ها مسلمانان را غده سرطانی برای دنیا می‌خواندند، تصریح کرد: غرب معتقد است که باید با براندازی نرم در جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد چراکه با انجام فعالیت‌های نظامی به اهداف خود نخواهند رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی بابیان اینکه کارشناسان آمریکایی در نظر دارند از واقعه عاشورا به نفع خود استفاده کنند، گفت: آن‌ها اقداماتی همچون قمه‌زنی و راه رفتن روی آتش و شیشه که توسط گروهی اندک و نادان انجام می‌شود را به جهانیان نشان می‌دهند تا چهره اسلام را زشت معرفی کنند.

وی در پایان متذکر شد: مردم انقلابی ایران اجازه این را نخواهند داد که دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به زیاده‌خواهی‌ها و روحیه تجاوزگری خود ادامه دهد.

ارسال نظرات