امام‌جمعه ماهدشت:

استیضاح سه وزیر در مجلس نشانه ضعف مدیریتی است

امام‌جمعه ماهدشت گفت: استیضاح صورت گرفته سه وزیر در مجلس، نشانه ضعفی مدیریتی از سوی نمایندگان است که نتیجه آن بروز تأثیرات منفی در سرنوشت مردم خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۵۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام احمد عظیمی زاده در خطبه های نماز جمعه ماهدشت، با اشاره به اتفاقات هفته گذشته، اظهار کرد: متأسفانه در هفته گذشته شاهد استیضاح سه وزیر در مجلس بودیم که این اتفاقی نادر و بسیار متأثرکننده در بعد از انقلاب است.

استیضاح سه وزیر در مجلس نشانه ضعفی مدیریتی است

 

وی ادامه داد: استیضاح صورت گرفته نشانه ضعف مدیریتی نمایندگان مجلس می‌باشد که نتیجه آن بروز تأثیرات منفی در سرنوشت مردم خواهد بود.

خطیب جمعه ماهدشت با اشاره به اینکه استیضاح وزرا برای هر وزارت خانه‌ای با تبعاتی همراه است، خاطرنشان کرد: وزیری که مشمول طرح استیضاح می‌شود باید بیشتر وقت خود را به‌جای رسیدگی به مشکلات مردم به پاسخ گوئی به نمایندگان مجلس بگذراند.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده تصریح کرد: با این اتفاق به‌طور ناخودآگاه شاهد ضایع شدن حق‌وحقوق مردم و زمان نیرویی هستیم که شاید بتواند برای کشور مثمر ثمر باشد.

وی یادآور شد: لازم است نمایندگان مجلس به‌طورجدی به آسیب‌شناسی ابعاد این استیضاح بپردازند و در راستای رفع آن در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام نمایند.

امام‌جمعه ماهدشت افزود: اتفاق تأسف‌بار دیگر در هفته گذشته در خصوص عدم تصویب شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان بود که 170 نماینده موافقت خود را با امضای طرح مذکور اعلام نموده بودند.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده بیان کرد: برخی از مسئولان دولت معتقدند اعاده اموال نامشروع مسئولان و برخورد با آنان مسبب تضعیف نظام می‌شود اما آنان بدانند که این اتفاق سبب تقویت نظام خواهد شد.

وی عنوان کرد: مردم از مسئولانی که از اموال دولت استفاده نابه‌جا و سو دارند گله‌مند هستند و یقیناً عدم رسیدگی به این امر بدبینی مردم به ولی امران خود را در پی خواهد داشت.

خطیب جمعه ماهدشت ادامه داد: یکی معضلات بسیار مهم زمان حاضر اشرافی گری برخی مسئولین است که اگر با برنامه‌ای صحیح و هوشمندانه مهار نشود شاهد آسیبات جدی به‌نظام خواهیم بود.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده ا اشاره به دیگر اتفاق هفته گذشته و حمله به سفارت‌خانه ایران در انگلیس، گفت: ما خواستار برخوردی انقلابی به‌جای برخوردی انفعالی از سوی وزیر امور خارجه و سیاست‌مداران در خصوص این اتفاق هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار