مسئول راهیان نور سپاه امام صادق (ع) خبر داد:
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اعزام سوّمین کاروان راهیان نور دریایی استان بوشهر به جزیره خارگ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۳۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

اعزام سومین کاروان راهیان نور دریایی استان بوشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرگرد عبدالهادی سبحانی خواه اظهار کرد: این کاروان متشکل از 260 نفر از اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، کارکنان اداره آب و فاضلاب و دادگستری استان هستند که به مدّت یک روز از اسکله P، کشتی سوخته، امامزاده محمّد حنفی، گلزار شهدای گمنام و ... در جزیره خارگ بازدید می کنند.

وی تصریح کرد: کاروان های اعزامی سایر استان ها به راهیان نور دریایی به مدّت سه روز برگزار می شود که علاوه بر بازدید از جزیره خارگ از سایر اماکن زیارتی و سیاحتی استان بوشهر مانند موزه دریا و دریانوردی، موزه مردم شناسی و نیروگاه اتمی در بوشهر و موزه شهید رئیس علی دلواری در دلوار نیز بازدید می کنند.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: اعزام کاروان های راهیان نور دریایی تا 12 فروردین ادامه دارد که کاروان استان یزد اوّلین کاروان در بین سایر استان ها است که فردا وارد استان بوشهر و سپس جزیره خارگ می شود.

سبحانی خواه خاطرنشان کرد: امسال سعی شده است که برنامه های فرهنگی تبلیغی همچون سال های گذشته و با دقّت بیشتری انجام شود که در همین زمینه می توان به حضور راوی و روحانی در هر کاروان و برگزاری نمازهای جماعت اشاره کرد که نماز جماعت ظهر و عصر روز نخست هر کاروان در اردوگاه جزیره خارگ برگزار می شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات