جزیره خارگ میزبان سومین کاروان راهیان نور دریایی

سومین کاروان راهیان نور دریایی متشکل از 150 برادر و 110 خواهر از استادان دانشگاه ها، کارکنان اداره های دادگستری، شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان بوشهر وارد جزیره خارگ شدند.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۳۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۸

جزیره خارگ میزبان سومین کاروان راهیان نور دریاییبه گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، فرمانده سپاه ثارالله خارگ در آیین استقبال از کاروان های راهیان نور دریایی با اشاره به نقش مهم این جزیره در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: خارگ مهمترین جبهه دفاع طی جنگ تحمیلی بود به‌گونه‌ای که حدوداً به تعداد روزهای جنگ توسط دشمنان مورد حملات هوایی قرار گرفت.

سرهنگ سیروس حیاتی انتقال گوشه هایی از دستاوردها و حماسه آفرینی های دوران دفاع مقدس و تبیین مقاومت دلیرانه ساکنین و صنعتگران خارگ در برابر حملات و بمباران‌های دشمن برای مردم و نسل جوان را فلسفه برگزاری راهیان نور دریایی عنوان و تصریح کرد: در چند سال گذشته این مهم اتفاق افتاده و خروجی بسیار خوبی نیز از کاروان راهیان نور دریایی به دست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: این اعزام ها که از ۲۵ اسفند آغاز شده است تا ۱۲ فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دو فروند شناور برای اعزام کاروان نور دریایی فراهم شده افزود: روزانه ۳۰۰ نفر و در مجموع پنج هزار نفر به جزیره خارگ اعزام می‌شوند.

در سفر یک روزه دریایی به جزیره خارگ شرکت‌کنندگان در کاروان‌های راهیان‌نور دریایی از مناطق عملیاتی جزیره خارگ، یادمان شهدا و بیمارستان زیرزمینی جزیره بازدید می‌کنند و در دو روز دیگر سفر شرکت‌کنندگان در این اردوها از موزه شهید رئیسعلی دلواری و مرکز اطلاعات نیروگاه اتمی دیدن می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار