خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر در جمع مردم این شهرستان، گفت: تنها فرهنگی که می‌تواند در مقابل هجمه فرهنگی و توطئه‌های دشمنان مقاومت کند فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۲۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد ابراهیمی اظهار کرد: گرامیداشت یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای ملی و همگانی بوده و یک مأموریت فرا دستگاهی است و همه‌ ادارات و سازمان‌ها باید در راستی اشاعه‌ این فرهنگ ارزشی با تمام توان خود اهتمام ورزند.
وی ادامه داد: مقام و ارزش شهدا به‌اندازه‌ای والا است که خداوند اذن شفاعت به آنان عنایت کرده و امیدواریم آنان شافع ما باشند و ما نیز بتوانیم راه شهدای گران‌قدر را ادامه دهیم.
ابراهیمی بابیان اینکه استواری نظام درگرو نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است افزود: در عصر حاضر استکبار جهانی قصد سست کردن اعتقادات مردم و کم‌رنگ کردن باورهای دینی هم‌میهنانمان را دارد اما مردم قدرشناس و همیشه درصحنه هیچ‌گاه دین خود را به شهدا و ایثارگران فراموش نخواهند کرد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که فرموده‌اند: تنها فرهنگی که می‌تواند در مقابل تهاجم فرهنگی و توطئه‌های دشمنان مقاومت کند فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا است و دلیل ماندگاری و جاودانگی شهدای ما، اقتدای آن ها به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است.
ابراهیمی در بخش پایانی سخنان خود بابیان اینکه شهدا و ایثارگران اسناد عزت و اقتدار نظام هستند گفت: افتخار ما زندگی در کشوری است که ولی‌فقیه در رأس حکومت آن قرار داشته و جامعه را هدایت و رهبری می‌کند و ما وظیفه‌داریم با اطاعت از ایشان در راستای حفظ آرمان‌ها و اهداف والای شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و نام آنان که همواره مورد تأکید ایشان است کوشا باشیم.
ارسال نظرات