نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که با سردار خرم؛ فرمانده سپاه استان با خانواده شهید علی اکبر جوادی نظرلو از شهدای عملیات خیبر داشت، تاکید کرد: خط امام بدون تبعیت از رهبر انقلاب معنی ندارد.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۲۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحدعلی آل هاشم افزود: وصیت همه شهدا دفاع از ولایت فقیه بوده است و برگزاری یادواره های شهدا در تبیین این مهم ارزشمند و از راه های مهم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی یادآور شد: ما به فرهنگ شهادت نیازمندیم و شهدا به ما نیاز ندارند و باید تلاش کنیم فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه جاری کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: البته نباید از نظر دور نگهداشت که جوانان امروز نیز همچون جوانان دوران دفاع مقدس به این فرهنگ پایبند هستند که نمونه آن نیز شهدای مدافع حرم هستند که عاشقانه برای اسلام و انقلاب جانشان را فدا کردند.

امام جمعه تبریز با اشاره به ظرفیت های استان برای بارورتر کردن فرهنگ جهاد و شهادت اظهارداشت: باید جوانان را باور کنیم، چرا که جوانان ما واقعاً در همه عرصه ها پیشتاز هستند.

خط امام بدون تبعیت از رهبر انقلاب معنی ندارد

محسن ایرانزاد؛ همرزم شهید جوادی نیز در این دیدار گفت: برخی چهره ها در لشکر عاشورا برجسته بودند. از جمله شخصیت هایی که آقا مهدی توجه ویژه ای داشت، شهید علی اکبر جوادی بود.

محسن ایرانزاد افزود: از ویژگی های مهم شهید جوادی معنویت وی بود، او همواره به نماز حساسیت داشت وتاکید می کرد گردان بدون روحانی نباشد و نماز جماعت دائم برقرار باشد. دیگر ویژگی شهید جوادی، ابتکار در آموزش بود چنانکه  شهادت وی بر آقا مهدی اثر گذاشت.

حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم و سردار خرّم بهمراه جمعی از همرزمان شهید و پیشکسوتان گردان تخریب در دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمانه با خانواده شهید علی اکبر جوادی نظرلو دیدار کردند.

ارسال نظرات