رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی با تکذیب فروش مرغ‌های منجمد به جای تازه گفت: در صورت ارائه مستندات با متخلفان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۵۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، هر ساله در پایان سال و شروع سال جدید تقاضا برای خرید افزایش می‌یابد و بالطبع با افزایش تقاضا، قیمت نیز در بازار افزایش می‌یابد.

در این راستا وزارت جهادکشاورزی چندین ماه قبل از رسیدن به روز‌های پایانی سال، برای تنظیم بازار مبادرت به خرید مرغ از مرغداری‌ها و ذخیره سازی وعرضه آن می‌کند.

طبعا به دلیل اینکه مرغ‌های ذخیره سازی شده به صورت منجمند عرضه می‌شوند قیمت آن‌ها از مرغ‌های کشتار روز کمتر است و مردم می‌توانند با قیمت کمتری آن را خریداری کنند.

اما، به تازگی برخی رسانه‌ها از اقدام برخی افرادسودجو در فروش مرغ‌های منجمد بعنوان مرغ تازه و کشتار روز خبر دادند.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان با تکذیب این موضوع اظهار کرد: فروش مرغ منجمد بعنوان مرغ تازه صحت ندارد، به دلیل اینکه حتی پس از آب شدن یخ مرغ‌های منجمد از نظر ظاهری با مرغ تازه کشتار روز تفاوت دارند و خریدار به آسانی می‌تواند تشخیص دهد.

وی در ادامه افزود: هیچ یک از اعضای این اتحادیه اقدام آب کردن مرغ یخی و فروش آن به مشتریان نمی‌کنند و این یک نوع توهین به خریدار است که به شدت با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی خانی تاکید کرد: در صورت ارائه مستندات از سوی خریداران با متخلفان برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات