امام جمعه وحدتیه:

بزرگ ترین اتّفاق سال 96 نابودی داعش بود

امام جمعه وحدتیه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: بر خلاف اتّفاقات نگران کننده سال جاری، بزرگ ترین اتّفاق امسال نابودی داعش بود که ذائقه ما را شیرین کرد.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۵۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام سید یعقوب موسوی با بیان این که جاهلیّت مدرن در حاکمیّت شهوت و غضب، قوانین ضدّ اخلاقی را وضع می کند، اظهار کرد: امروزه بزرگ ترین سلاح انسان که علم است برای پیشرفته کردن سلاح های نظامی استفاده می شود و با نادیده گرفتن کرامت انسانی موجب ترویج مظاهر فساد می شود.

وی با اشاره به این که تبرج زنانه یکی از نشانه های جاهلیّت است یادآور شد: این تبرج متأسفانه در کشور ما نیز وارد شده تا جایی که دارد به مرحله کشف حجاب می رسد و لازم است مسئولین فرهنگی به چنین افرادی تذکّرات لازم را بدهند.

خطیب جمعه وحدتیه با تبریک ولادت امام محمّد باقر علیه السلام، حلول ماه رجب و تحویل سال نو تصریح کرد: تحویل سال نو با شهادت امام هادی علیه السلام هم زمان شده است بنابراین لازم است تلاش کنیم در سفره عیدمان نیز نشانی از شهادت امام هادی علیه السلام باشد و ضمن این که دید و بازدیدها را انجام می دهیم حرمت این روز را نیز نگه داریم.

حجت الاسلام موسوی در پایان خطبه ها ضمن برشمردن حوادث ناگوار سال 1396 مانند انفجار معدن زغال سنگ در آزادشهر، واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان، زمین لرزه کرمانشاه،آتش سوزی و غرق شدن کشتی نفت کش سانچی و سقوط هواپیمای تهران-یاسوج تصریح کرد:متاسفانه سال 96 با این حوادث ناگوار شروع شد اما خبر خوشحال کننده در سال 96 نابودی داعش بود که ذائقه همه ما را شیرین کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار