نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه شیعه انگلیسی به دنبال تفرقه بین مسلمانان است گفت: این گروه توسط دستگاه امنیتی انگلیس سازمان‌دهی می‌شود و نقشه‌های تفرقه اندازانه انگلیسی را انجام می‌دهد که به حمدالله چهره واقعی این گروه برای ما روشن شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۳۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی امروز در خطبه‌های نمازجمعه خرم ابادبا اشاره به اینکه امروز مصادف با بمباران شهر حلبچه توسط رژیم بعث عراق است، اظهار داشت: در این روز رژیم بعث یکی از جنایات خود را با بمباران شیمیایی شهر حلبچه انجام داد که بمب‌های این بمباران را کشور‌های غربی همچون آلمان و فرانسه در اختیار عراق قرار داده و عراق نیز با بمباران شیمیایی حلبچه ۵ هزار نفر را شهید و یا مجروح کرد.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز متاسفانه آمریکا به تروریست‌های سوریه بمب‌های شیمیایی داده تا آن‌ها از بمب‌ها استفاده کنند افزود:. مجامع بین‌المللی با وجود ارائه اسناد و اثبات مبنی بر جنایت‌های آمریکا سکوت کرده اند و این یک نمونه از رفتار دوگانه غربی‌ها نسبت به مسائل انسانی است.
نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه روز شنبه ۲۶ اسفندماه مصادف با سالروز ارتحال حجت‌الاسلام سیداحمد خمینی است، ایشان شخصیتی مهربان و اخلاقی دوست‌داشتنی بودند گفت: سیداحمد در موفقیت‌های انقلاب نقش بسزایی داشتند و تا پایان عمر در خط ولایت ثابت‌قدم ماندند.
وی به مناسبت روز دوشنبه و آغاز ماه رجب اشاره و عنوان کرد: رجب از ماه‌های بافضیلت است و هیچ ماهی به اندازه ماه رجب عظمت نداشته چرا که در این ماه رحمت الهی شروع به باریدن می‌گیرد.
میرعمادی اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد حمله به سفارت ایران در لندن از سوی یک گروه افراطی و تندرو که از طرفداران سیدصادق شیرازی و معروف به شیعه انگلیسی هستند، بودیم.
وی ادامه داد: امروز چهره شیعه انگلیسی برملا شده است، این گروه به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تفرقه بین شیعه و سنی هستند.
نماینده، ولی فقیه در لرستان با ابراز اینکه این گروه تحلیل‌های نادرستی از مبانی دینی و افکار شیعی دارند، افزود: پیروان شیعه انگلیسی اسلام آمریکایی را ترویج می‌دهند، همان اسلامی که امام بار‌ها به آن هشدار دادند.
میرعمادی بیان داشت: این گروه توسط دستگاه امنیتی انگلیسی سازماندهی و حمایت شده و به‌دنبال پیاده‌کردن نقشه تفرقه‌افکنانه انگلیس هستند.
وی با تاکید بر اینکه امروز چهره این گروه برای مردم روشن شده، اظهار کرد: افکار و عقاید این گروه بسیار خطرناک است، این گروه با حمایت سرویس امنیتی انگلیس به دنبال سخن‌پراکنی علیه ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
امام‌جمعه خرم‌آباد سال ۹۶ را سال پیروزی ملت ایران دانست و تاکید کرد: ملت ایران در سال ۹۶ افتخارات و پیروزی‌های متعددی را برای خود ثبت‌وضبط کرده و از ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی جانانه دفاع کردند.
نماینده، ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مردم ایران در سال ۹۶ مشارکت شکوهمند در انتخاب ریاست جمهوری داشتند به‌نحوی‌که ۷۳ درصد مشارکت مردم ایران در این انتخابات کم‌نظیر بوده‌است.
میرعمادی به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی‌های متعدد امسال اشاره کرد و گفت: امسال مردم ایران در راهپیمایی‌های ۹ و ۱۳ دی و همچنین ۲۲ بهمن حضوری باشکوه داشتند و موجب شگفتی دنیا شدند.
وی با بیان اینکه ملت ایران سه توطئه بزرگ را در سه ماه پایانی سال خنثی نمودند، تصریح کرد: توطئه منافقین و سلطنت‌طلبان در دی ماه، توطئه اغتشاش‌گران در بهمن ماه و بلاخره توطئه فرقه شیرازی در لندن و توطئه دراویش در تهران سه توطئه بزرگ خنثی‌شده توسط ملت ایران بود.
امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در سال جاری رویش‌های فراوانی در انقلاب اسلامی داشتیم، حضور جوانان در صحنه با روحیه انقلابی، ایمانی و تعهد که مقام معظم رهبری با اطمینان خاطر اعلام داشتند که جوانان آگاه و بانشاط امروز آینده بهتری را برای کشور رقم می‌زنند.
نماینده، ولی فقیه در لرستان به سالروز شهادت امام هادی (ع) در اولین روز نوروز اشاره کرد و افزود: مردم همواره حرمت ائمه را داشته‌اند، به‌همین منظور سعی شود سال جدید را با توسل به این امام همام و زیارت ایشان شروع کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات