مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان:

مسئولان ورزش استان فعل خواستن را صرف کنند/ از ابتدا برای حضور در جمع چهار تیم برنامه داشتیم

ملت اردکانی در خصوص انتظارش از مسئولان استان گفت: مسئولان ارشد و ورزش استان باید فعل خواستن را صرف کنند والا ما زیر ساخت های مناسبی در رشته های مختلف ورزشی داریم.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۲۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، باشگاه والیبال خاتم شب گذشته در برابر بانک سرمایه تن به شکست داد و به مقام نائب قهرمانی رسید هرچند قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران طعم دیگری برای کویرنشینان یزدی داشت و می‌توانست کام آنان را دو چندان شیرین کند، اما باید این نکته را نیز فراموش نکرد که تیم والیبال خاتم از سد تیم‌های بزرگی برای رسیدن به فینال مسابقات گذشت و کسب عنوان نائب قهرمانی کشوربرای این باشگاه و استان یزد افتخاری کمی نیست.

مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان در مصاحبه با یزدرسا؛ در خصوص سابقه این باشگاه گفت: باشگاه والیبال خاتم ۶ سال قبل با نام شفق اردکان در زیرگروه لیگ والیبال کشور شروع به فعالیت کرد و سپس نام خود را به نام پیشگامان شفق تغییر داده و در لیگ دسته اول حضور پیدا کرد و توانست یک مقام قهرمانی و یک مقام نائب قهرمانی را کسب و به لیگ برتر راه پیدا کند.

محسن ملت اردکانی افزود: در سال اول حضور در لیگ برتر با نام آرمان ورزش اردکان و در دوسال گذشته با نام خاتم اردکان در این مسابقات شرکت کرده است.

ملت کسب موفقیت تیم خاتم را نتیجه کار جمعی، زیربنائی و حمایت مسئولان دانست و گفت: بنده مدت کمی است که در سمت مدیرعامل باشگاه فعالیت دارم هرچند در گذشته نیز در کنار تیم بودم، اما موفقیت امروز تیم مرهون زحمات جمعی همه کسانی است که در گذشته این تیم نقش داشتند و کار‌های پایه‌ای و زیربنائی ارزشمندی انجام داده اند.

اردکان ورزش یزد را راهبری می‌کند

ملت با بیان این مطلب که در زمینه زیربنائی ورزش والیبال اقدامات خوبی درشهرستان صورت گرفته گفت: شهرستان اردکان در حال حاضر به دلیل پتانسیل بالایی که دارد به تنهایی ورزش استان را راهبری می‌کند و نه تنها در عرصه والیبال اقدامات موثری صورت داده بلکه در سایر رشته‌های ورزشی نظیر فوتبال ساحلی و بدمینتون هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد البته افتخارات والیبال اردکان به تیم خاتم ختم نمی‌شود بلکه این شهرستان قهرمانی نوجوانان و عنوان سومی تیم جوانان لیگ دسته یک را نیز در اختیار دارد.

وی درادامه وجود مدارس والیبال در این شهرستان را از مهترین اقدامات زیربنایی در این رشته برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم با تربیت والیبالیست‌های موفق در این مدارس بتوانیم در سالیان آتی با یک تیم کاملا بومی در مسابقات شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه خاتم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه از ابتدا به دنبال حضور در بین چهار تیم بودیم گفت: تمام تلاش‌ها و برنامه ریزی‌ها برای رقم خوردن چنین اتفاقی صورت گرفته بود و این مهم با حمایت مسئولان، زحمات کادرفنی، تلاش بازیکنان و حمایت پرشور هواداران رقم خورد.

حضور مداوم درلیگ برتر والیبال و تداوم موفقیت‌ها در آینده

وی در خصوص برنامه‌های آینده باشگاه خاتم ابراز داشت: حضور مداوم درلیگ برتر والیبال و تداوم موفقیت‌ها را در برنامه‌های آینده خود داریم ضمن اینکه ضمن اینکه قصد داریم در دیگر رشته‌های ورزشی هم سرمایه گذاری کنیم که البته از سال آینده در رشته بدمینتون در مسابقات لیگ دسته یک کشور شرکت خواهیم کرد

ملت درباره تمایل به سرمایه گذاری در رشته فوتبال هم اظهار داشت: اولا فوتبال نیاز به سرمایه گذاری زیادی داشته و مشکلات خاص خود را دارد در ثانی ما به دنبال سرمایه گذاری در رشته‌هایی هستیم که پتانسیل آن در شهرستان موجود باشد و بتوانیم درآن رشته‌های بومی سازی کنیم که بدمینتون و فوتبال ساحلی از رشته‌های مورد نظر ما هستند.

مدیرعامل باشگاه خاتم انتقال تیم خاتم را به مرکز استان منتفی دانست و اظهار داشت: خاستگاه تیم در شهرستان اردکان بوده و به هیچ عنوان اجازه خروج باشگاه از اردکان را نخواهیم داداما اگر مرکز استان یا شهرستان‌های دیگر هم بخواهند تیم داری کنند به انان کمک خواهیم کرد.

وی درخصوص کسب نائب مقام قهرمانی لیگ برتر هم گفت: ما همه تلاش خود را برای قهرمانی کردیم، اما این نائب قهرمانی نیز برای ورزش استان بسیار حائز اهمیت است و معتقدیم آنچه خداوند مصلحت دانسته رقم خورده است.

مسئولان ارشد و ورزش استان باید فعل خواستن را صرف کنند

ملت اردکانی در خصوص انتظارش از مسئولان استان گفت: مسئولان ارشد و ورزش استان باید فعل خواستن را صرف کنند والا ما زیر ساخت‌های مناسبی در رشته‌های مختلف ورزشی نظیر باشگاه سنگ آهن در استان داریم باید از مسئولان سوال کرد چرا باشگاه فولاد یزد به این روز گرفتار شد یا چرا در حالی در فوتبال کشور نماینده‌ای نداریم که روزگاری دونماینده داشتیم.

وی افزود: به عقیده بنده ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای نشاط و شادابی جامعه است و در حالی که جوانان یزدی از کمترین امکانات تفریحی برخودار هستند وجود تیم‌های ورزشی می‌تواند موجبات نشاط و شادی سالم جوانان را فراهم کند و در کنار رشد صنعتی استان و ورود نیروی کار غیر بومی بهترین راهکار برای توسعه فرهنگی اجتماعی استان توسعه ورزش است

ملت تاکید کرد: اگر مسئولان ما به دنیال کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی هستند باید زمینه را برای مشارکت بخش خصوصی فراهم کرده و با اصلاح قوانین و معافیت‌های مالیاتی مسیر حضور شرکت‌ها و کار خانه جات را برای سرمایه گذاری در امر ورزش هموار سازند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار