رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران گفت : سالیان سال دوچرخه‌سواری استان مرکزی افتخارات خیلی خوب داشته و در میادین بین‌المللی و آسیایی و جهانی قهرمانان خوبی از این استان حضور داشتند و امیدواریم در سال 97 تور دوچرخه سواری میلاد نور را راه اندازی نمائیم.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۹۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه‌سواری استان مرکزی گفت : افتخار می‌کنم که از جامعه ورزش استان هستم و باید گفت که افتخارات و مدال گرفتن‌ها به تاریخ می‌پیوندد و تنها رفاقت‌ها و دوستی‌ها است که به‌جا می‌ماند.

وی افزود : سالیان سال دوچرخه‌سواری استان مرکزی افتخارات خیلی خوب داشته و در میادین بین‌المللی و آسیایی و جهانی قهرمانان خوبی از این استان حضور داشتند که توانسته‌اند افتخارات خوبی کسب کنند که این افتخارات در رشته دوچرخه‌سواری به دست آورده است.

قمری ادامه داد: در دوچرخه‌سواری استان چند سالی وقفه افتاده است بخصوص تور بین‌المللی میلاد دو نور که با زحمات و تلاش‌های زیادی برنامه‌ریزی‌شده بود به دلایل بدسلیقگی و مشکلات مالی بعد از ۱۵ سال برگزاری و درحالی‌که در تقویم فدراسیون جهانی ثبت‌شده بود از دست رفت.

قمری بیان داشت : امیدواریم که در سال ۱۳۹۷ این تور را دوباره احیا کنیم ولی متأسفانه در سال‌های اخیر هیچ نماینده‌ای از استان مرکزی در مسابقات آسیایی و بین‌المللی نداشتیم.

 رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران اظهار داشت : پیست دوچرخه‌سواری استان نیاز به پیگیری‌های مضاعف از سوی استان دارد و ما هم در فدراسیون حمایت خواهیم کرد.

در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه‌سواری استان محمد کمیجانی با ۱۴ روی برای ۴ سال آینده به‌ عنوان رئیس هیات دوچرخه‌ سواری استان مرکزی انتخاب شد.

ارسال نظرات