نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر به نسخه رهبری عمل کنیم می‌توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم، اگر دنیا از ما هراس دارد به دلیل مدیریت صحیح مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۶۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌‌الله سیداحمد علم‌الهدی در همایش یاران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این همایش این یک هم‌اندیشی برای یاران انقلاب است، کسانی که حضور پیدا کردند باید ماهیت انقلاب را بشناسند و کارنامه انقلاب برای آنها معلوم شود، اظهار کرد: باید موانع و مشکلات که در حفظ انقلاب وجود دارد ارزیابی شود، 22 بهمن نقطه عطف انقلاب بود اما انقلاب ما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است و ما در بین راه انقلاب هستیم.

امام جمعه مشهد با اعلام اینکه زمانی که به یک اهرم برای پیشبرد انقلاب دست پیدا کردیم نظامی را تشکیل دادیم که به عنوان پیشرفت‌دهنده انقلاب ما باشد،گفت: ماهیت مبارزه نه به معنای دشمن‌تراشی و اعلان جنگ از طرف ما بلکه به معنای مبارزه و جنگ از طرف دشمنان خدا و دفاع از طرف ما است که نقطه نهایی آن برچیده شدن نظام استکبار و حاکمیت تمام برنامه‌های آسمانی و اسلام است.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه قدرت‌های شیطانی عالم با اسلام و حق می‌جنگند همانگونه که در طول تاریخ با پیامبران و اولیای خدا مبارزه می‌کردند، افزود: چرا که دشمنان نمی‌توانستند با حق‌پرستی مردم بر آنها مسلط باشند.

وی با اعلام اینکه جنگ از باطل شروع می‌شود و حق در این مبارزه به عنوان یک مدافع حضور دارد، گفت: جنگ را ما آغاز نکرده‌ایم اما دشمنان می‌خواهند ما را برانداز  اعلام کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: انقلاب ما به صورت یک جریان با ماهیت مبارزاتی در آمده و انقلابی که با جان مردم و خون شهدا به وجود آمده است با همین ماهیت ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: در داخل کشور جریان‌های سیاسی مختلفی وجود دارد، برخی از آغاز انقلاب به آن ایمان آورده‌اند بعد راه انقلاب را ادامه نداده‌اند و عده‌ای نیز از ابتدا قبول نکرده‌اند، کسانی که انقلاب را قبول ندارند کناره‌گیری کنند و انقلاب را به دست نیروهای انقلابی بدهند.

علم‌الهدی یادآور شد: شهید حججی در زمان جنگ و پیروزی انقلاب حضور نداشت و از نزدیک آن را حس و درک نکرده است اما برای دفاع از دین حماسه بزرگی آفرید، در جامعه همچنین رویشی داریم.

وی بیان کرد: شیاطین جهانی با دکورسازی، کلام سبز و آرایش شده دیگران را فریب می‌دهند و در جامعه ما کسانی که به آخرت ایمان ندارند کلام رنگارنگ آنها را می‌شنوند و قبول می‌کنند و امروز گرفتار این موضوع شده‌ایم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: ما با دستان خالی در جنگ تحمیلی بر دشمن پیروز شدیم و امروز به جایی رسیده‌ایم که دشمنان از موشک‌های ما می‌هراسند و احساس خطر می‌کنند.

علم‌الهدی در پایان با بیان طرح این سوال که چرا نتوانیم مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را حل کنیم، گفت: اگر به نسخه رهبری عمل کنیم می‌توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم، اگر دنیا از ما هراس دارد به دلیل مدیریت صحیح مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها