رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با «عبدالرضا عابد» قائم مقام سازمان اوقاف بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های نهاد بسیج در برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۵۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، «عبدالرضا عابد» رئیس ستاد برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با  سردار غلامحسین غیب‌پرور؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیدار و پیرامون مشارکت بسیج و استفاده از ظرفیت این نهاد انقلابی در سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به بحث و تبادل نظر پرداخت .

قائم مقام سازمان اوقاف در این دیدار صمیمی با ارائه گزارشی درباره کم و کیف برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشورمان و دیگر کشورهای اسلامی گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است و براساس تجربیات نظام هرجایی که بسیج پای کار آمده، موفق بوده‌ایم.

سردار غیب‌پرور هم در این دیدار با اشاره به اهمیت فعالیت‌های قرآنی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های نهاد انقلابی بسیج در برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در بخشهای مختلف تاکید کرد.

براساس این گزارش در این نشست  همچنین مقرر شد کارگروه‌های مشترکی میان سازمان بسیج مستضعفین و ستاد برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در حوزه‌های مختلف از جمله تبلیغات و اطلاع‌رسانی، مدعوین و ... تشکیل شود.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از سی‌ام فروردین تا ششم اردیبهشت ۹۷ با حضور نمایندگان قرآنی از کشورهای مختلف در مصلای بزرگ  تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات