صبح امروز بیش از 220 نفر از بسیجیان دلواری در قالب 5 اتوبوس با بدرقه جمعی از مسئولین بخش ساحلی دلوار که در گلزار شهدای گمنام شهر دلوار صورت گرفت به مناطق عملیاتی جنوب دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۴۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که «زنده نگاه داشتن یاد شهدا کم تر از شهادت نیست»، اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور اقدامی بسیار مؤثر برای زنده نگه داشتن جانفشانی و بزرگواری رزمندگان و شهدا در طی هشت سال دفاع مقدس بوده و باعث بصیرت افزایی و روشنگری در بین جوانان می شود.

سرهنگ ایرج سلیمانی با بیان این که لازم است الگو گرفتن از شهدا در اولویّت زندگی ما قرار داشته باشد عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که جوانان می توانند با درک و تعمق در آن، درس های ارزشمندی از  ایثار و از خود گذشتگی بیاموزند.

ایرج سلیمانی در ادامه افزود: در این اردوی معنوی زائرین از مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار بازدید خواهند داشت.

وی درخصوص برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای کاروان های راهیان نور نیز اظهار داشت: از جمله این برنامه ها اعطای بسته های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، استفاده از راویان و روحانیون در هر اتوبوس که وظیفه تبلیغ و ارشاد، سخنرانی، تشریح مسائل جنگ را به عهده دارند، می باشد.

پایان خبر/

ارسال نظرات