فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از ازعام 90 زائر کمیجانی در قالب اردوهای راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۳۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از اعزام۹۰ زائر کمیجانی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: این تعداد در قالب اردوهای راهیان نور عمومی عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و درک شرایط دروان دفاع مقدس با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کنند.

وی افزود: ای تعداد 90 زائر اعزامی به این اردوی معنوی 22 نفر برارد و 68 نفر نفر خواهر هستند که به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه و... بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهیدان را از اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد و افزود: دفاع مقدس یک ثروت برای این مردم محسوب می‌شود و هر ثروتی نیازمند فناوری است.

سرهنگ پاسدار اکبری ادامه داد: در این راستا فناوری دفاع مقدس چیزی به‌ غیر از راهیان نور و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا نیست.

وی بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب، برگزاری هیئت مذهبی در طول سفر، بهره‌گیری از روحانیت معظم و راویان با تجربه دفاع مقدس و... را از برنامه‌های این سفر معنوی عنوان و خاطرنشان کرد: درس‌های دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنان نباید به دست فراموشی سپرده شود و در این راستا راهیان نور عامل موثری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات