خبرگزاری بسیج: فرمانده جدید سپاه شهرستان فیروزکوه در حکمی از سوی سردار شاهچراغی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۳۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در مراسمی با حضور سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه، مسئولین اداری و مقامات نظامی و انتظامی این شهرستان که در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه برگزار شد، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی درویش متولی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران در این مراسم با تاکید بر این که سطح بسیج از سپاه بالاتر است، گفت: در اتفاقات اخیر تهران ورود مقتدرانه نیروی انتظامی به پشتوانه مردم و حمایت مردم است؛ پایگاه های بسیج می توانند منشا خدمتگذاری در حوزه های مختلف باشند؛ سیاست گذاری در سپاه این است که این بخش را روز به روز توسعه دهیم.

وی تاکید کرد: در این مقطع نظر بر این بود که از نیروهای بومی در شهرستان استفاده شود؛ با بررسی هایی که انجام شد به این جمع بندی رسیدیم که آقای درویش متولی بهترین گزینه برای این مسئولیت است؛ توجه به پایگاه های بسیج ادامه داشته باشد و کار باید به دست مردم سپرده شود؛ ما در سپاه ژن‌ برتر نداریم و فرمانده باید در میدان عمل حضور داشته باشد.

 در ادامه مراسم درویش متولی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه گفت: از خداوند خواستارم در پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ و حفاظت از دستاوردهای این نظام کمک حال ما باشد؛ امیدوارم بتوانیم پاسداران بصیر و گوش به فرمان ولایت در انجام ماموریت ها باشیم.

 

 

 

ارسال نظرات