خبرگزاری بسیج: با توجه به زائرپذیری منطقه 20 دو ایستگاه آموزش شهروندی در بوستان های دانش و جانبازان مستقر شده است تا از ظرفیت حضور زائران و مسافران نوروزی در جهت آگاه سازی شهروندان، استفاده شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۲۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

صفوی شهردار منطقه 20 گفت:45 هزارمتر آذین بندی میادین و محورهای مهم و همچنین نورپردازی های ویژه آثار تاریخی و اماکن مذهبی را از دیگر فعالیت های ویژه نوروز است. وی افزود: نصب 5 المان نوری و ترمیم نقاشی های دیواری در 60 موقعیت نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که تا پیش از ورود به سال جدید انجام می شود.

وی جلب مشارکت شهروندان به ویژه هنرمندان در اجرای فعالیت های شهری نیز اشاره کرد و گفت: به منظور حفظ و احیای سنت های آئینی، المان نوروزی تخم مرغ های رنگی با مشارکت هنرمندان شهرری در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رنگ آمیزی و نصب خواهد شد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به خدمات رسانی میادین میوه و تره بار منطقه 20 افزود: ساعت فعالیت غرفه های بازیافت تا ساعت 20 افزایش یافته است و آمادگی دریافت پسماندهای حجیم و الکترونیکی از شهروندان را دارند.

چهل و نهمین جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه 20 با محوریت طرح استقبال از نوروز 97 در سالن شهید تهرانی مقدم ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات