خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در آیین پایانی نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان شرقی در سینما قدس تبریز، گفت: بسیج همیشه سدشکن بوده و همه سدهای مقابل انقلاب را از سر راه برداشته و اکنون شاهد شکوفایی بسیج در عرصه فضای مجازی هستیم.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۲۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی افزود: از اهداف نظام سلطه جهانی، ایجاد ناامیدی در جامعه برای بی اعتماد کردن مردم  نسبت به نظام و ارکان نظام است که بخش عظیم این هدف را در فضای مجازی انجام می‌دهند. 

وی ادامه داد: دشمن به صورت زیرکانه و ظریف در جاهای مختلف از جمله فضای مجازی انجام می‌دهد به طوری که در تلاششان در این فضا  تطهیر رژیم گذشته است.

سعیدی اضافه کرد: اگر گرفتار برخی مشکلات هستیم و هشدارهایی به مسئولان داده شده است، به علت بی‌توجهی و غفلت از فضای مجازی بوده است.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف مسئولان فضای مجازی، آموزش نحوه درست استفاده کردن بود که هیچ کاری در این زمینه نشد، اگر پیشرفتی وجود داشته به همت خود مردم و بسیج است چراکه وقتی این فضای مجازی وارد جامعه شد متاسفانه مسئولان مرتبط صرفاً واردکننده بوده و هیچ آمادگی در بین مردم ایجاد نکرده بودند که این یک واقعیت تلخ است.

سعیدی ابراز امیدواری کرد: بسیج به هر عرصه‌ای که وارد شده، در آن عرصه تحول ایجاد کرده و نمی‌شود، نمی‌توان و میسر نیست در قاموس بسیج وجود ندارد و به حق بسیج در ابعاد مختلف موجببرکت بوده و در همه فضاها وارد شده که البته سبقه درخشان این شجره طیبه گواه این موضوع است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها