خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین پایانی نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان شرقی در سینما قدس تبریز با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری جبهه نیروهای انقلابی در فضای مجازی، اظهار کرد: امروز هر فردی می‌تواند در فضای مجازی به اندازه یک سازمان و ارگان فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۱۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: فضای مجازی در حال دگرگونی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است، چرا که محتواهای این فضا به صورت مستقیم بر واقعیت تاثیر می‌گذارد.

وی تاکید کرد: برای پی بردن به اهمیت فضای مجازی کافی است به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب  توجه کنیم که فرمودند؛ اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب است و اگر مسئولیت رهبری اجازه می‌داد مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتند.

سردار خرم گفت: نخستین نیاز ما برای مقابله با آسیب‌های حوزه فضای مجازی، ارتقای سواد رسانه‌ای است چراکه باید بدانیم  چقدر می توانیم در حوزه فضای مجازی و در برابر تهدیدهای این حوزه آفند و پدافند انجام دهیم.

فرمانده سپاه عاشورا عدالت‌طلبی، مقابله با تبعیض، ظلم و فساد را از ویژگی‌های فضای مجازی انقلابی و اسلامی عنوان و بیان کرد: اینکه چرا برخی وزرا علی‌ٰرغم داشتن اموال و دارایی‌های زیاد باز در جلسه استیضاح از نمایندگان رای می‌گیرند، موضوعی است که باید در فضای مجازی مورد پرسش قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها