خبرهای داغ:
با حمایت فرمانده سپاه ناحیه بهبهان اردوی خانوادگی یک روزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۰۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، در روز پنج شنبه ۹۶/۱۲/۲۴ اردوی خانوادگی یک روزه تحت عنوان"اردوی فرهنگی، زیارتی و سیاحتی" با حضور کارکنان و خانواده های پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بهبهان برگزار شد.
سرهنگ خیران پور در مراسمی که به همین منظور در امامزاده عبدالله علیه السلام برگزار شد ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار، از زحمات پرسنل سپاه ناحیه بهبهان در طول سال ۹۶ و نیز حضور و همراهی خانواده های آنان در مراسمات مختلف به ویژه این اردو تقدیر و تشکر کرد و چنین اردوهایی را برای تقویت روحیه آنان لازم دانستند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین روزپیکر-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان- با اشاره به ثواب بردن خانواده ها گفت: هنگامی که شما کارکنان با حضور در ماموریتهای خود در حال پاسداری هستید، خانواده های شما نیز ثواب خواهند برد چرا که شما برای کسب روزی حلال گام بر می دارید و همسرانتان شما را تشویق و عدم حضورتان را تحمل می کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان در ادامه سخنان خود به بیان برنامه ریزی در انجام کار با تکیه بر روایات پرداخته و خاطرنشان کردند بر اساس روایت وارده وقت انسان باید به سه قسمت تقسیم شود: ۱. عبادت ۲. تلاش برای کسب روزی ۳. تفریح و ورزش و چنانچه تفریح و ورزش نباشد عبادت و امرار معاش بدرستی انجام نمی گیرد.
ایشان در پایان ضمن تشکر از حضور پرسنل و خانواده هایشان، آنان را توصیه به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی-با توجه به وضعیت جاده-در مسیر برگشت نمود.
گفتنی است شرکت کنندگان در این اردو بعد از انجام زیارت امامزاده عبدالله علیه السلام و فرزندانشان و همچنین صرف نهار، ادامه اردو را به همراه خانواده هایشان در دیلم سپری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها