خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: از طرح‌های بسیج اساتید شهرستان نهاوند و طرح‌های کارآفرینان حمایت و استقبال می‌کنیم. 
کد خبر: ۹۰۰۰۴۹۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

حمایت و از طرح‌های بسیج اساتید نهاوند و طرح‌های کارآفرینانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه حلقه صالحین بسیج اساتید شهرستان نهاوند با حضور کریم حمیدوند فرماندار، کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسئولین و اساتید شهرستان نهاوند برگزار شد و حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص پیشبرد طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی در سطح شهرستان بیان کردند. 

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه مقام معظم رهبری از همه مردم و مسئولینی که پیرامون اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گام‌هایی را برداشته و یا بر می‌دارند؛ حمایت کرده است، اظهار داشت: ما نیز از طرح‌های بسیج اساتید شهرستان نهاوند و طرح‌های کارآفرینان حمایت و استقبال می‌کنیم. 

سرهنگ کامران کریمی گفت: در خصوص همکاری بیشتر برای پیشبرد اهداف، کانون بسیج در زمینه‌های طرح اشتغالزایی همکاری‌هایی از قبیل وام‌های اشتغالزایی با بهره بانکی کم را داشته باشند.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه ضمن استقبال از دغدغه‌های بسیج اساتید در خصوص کارآفرینی و اشتغال راهکارهای تسهیل در به نتیجه رساندن طرح‌ها را بیان کرد و قول مساعدت داد که در این راستا  از هیچ کمکی دریغ نکند و در این خصوص اعلام آمادگی کرد.  

میلاد سیاوشی استاد دانشگاه مهندسی به ارائه طرح پیشنهادی خود در زمینه پرورش گوزن مرال توضیحاتی ارائه کرد و افزود:  میزان درآمد حاصل از پرورش و مقدمات کار و مزایای استفاده از گوشت و دیگر اعضای این جاندار بسیار صرفه اقتصادی خوب و مطلوبی را دارد. 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات