آیت الله علم الهدی: فرش قرمز برای دشمنان پهن نکنید

گروههایی که از انقلاب اسلامی خسته شدند فرش قرمز برای دشمنان پهن نکنند.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۹۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه مشهد شامگاه امشب در همایش بزرگ یاران انقلاب در گلوگاه، با اشاره به اینکه هم اکنون با دو دسته در جامعه در حال مقابله کردند هستیم گفت: دسته نخست گروههایی هستند که از ابتدا این انقلاب را قبول نداشتند و دسته دوم گروه هایی هستند در نیمه راه از انقلاب خسته شدند و به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای دشمنان هستند که این گروه از گروه نخست خطرناک تر هستند.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهد رشد چشم گیری در بخش های مختلف علمی هستیم افزود : هم اکنون دشمنان از ضربه زدن به این نظام و انقلاب در هراسند.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بابیان اینکه نباید از مشکل اقتصادی در جامعه غافل شویم تصریح کرد : مسئولان باید با تدوین برنامه های مدون هر چه زودتر مشکلات اقتصادی را برطرف کنند .
وی با اشاره به اینکه نباید با ورود کالاهای غیر مجاز و نبود نظارت روی قاچاق کالا به تولیدات داخلی ضربه بزنیم گفت: باید با نظارت بیشتر در بازار توسعه تولید و اشتغالزایی بیشتر را رقم زنیم.
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه دولتمردان با نشستن روی میز مذاکره در موضوع هسته ای بدنبال رفع تحریم ها بودند افزود: هم اکنون شاهد تحریم های بیشتر و مشکلات اقتصادی بیشتر در جامعه هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار