خبرهای داغ:
پیام شهردار تبریز به مناسبت سالگرد شهادت سردار رشید لشگر اسلام؛
شهردار تبریز با گرامی‌داشت ۲۵ اسفند، سالروز شهادت سردار رشید لشگر اسلام، شهید مهندس مهدی باکری، تاکید کرده است که رفتار و کردار آن شهید سرافزار، در هر دو جبهه خدمت و شهادت، الگوی مترقی مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۵۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام ایرج شهین‌باهر آمده است؛ با گذشت بیست وشش سال از شهادت شهید باکری، مراتب عمیق ایثار و اخلاص ایشان، ورد زبان نسل‌های متمادی، و سرمشق پاکی و آزادگی است.

وی با اشاره به مسئولیت شهید باکری، در دوره شهرداری ارومیه، متذکر شده است:  سبک و سیاق رفتار ایشان، در عرصه مدیریت شهری، با باور مجاهدت و خدمت سال‌های دفاع‌مقدس، قرین بود؛ سبکی که الگوی شایسته مسئولان و مدیران اجرایی و یگانه راه تعالی و توسعه جامعه است.

شهردار تبریز تاکید کرده است: شخصیتی که امروز به عنوان «تبلور غیرت آذربایجان» شناخته می‌شود، اسوه صبر، تواضع، مهربانی و تکریم ارباب رجوع در کلیه شئونات خدمتگزاری است.

شهین‌باهر ضمن گرامیداشت و تبریک روز شهردار به شهرداران و عموم فعالان عرصه مدیریت شهری، اظهار امیدواری کرده است مسئولیت شناسی، جدیت، همت و سخت‌کوشی مثال زدنی این سردار بزرگ و شهردار تلاشگر به عنوان الگویی در راستای پیشبرد اهداف توسعه شهر باشد.

ارسال نظرات