خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های شاهرود و میامی از برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شهرستان های شاهرود و میامی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۲۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سعید غیرتمند از برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شهرستان‌های شاهرود و میامی خبر داد.
وی گفت: یکی از بارزترین طرح‌های فرهنگی کشور که در طول ایام نوروز صورت می‌گیرد طرح آرامش بهاری از سوی ادارات اوقاف و امور خیریه بوده که با توجه به حضور میلیونی زایرین و مجاورین در اماکن مذهبی فرصتی مغتنم بوده و برنامه‌هایی از قبیل: اعزام مبلغ، خیمه‌های معرفت، پاسخگویی به مسایل شرعی، نماز جماعت، تحویل سال، مشاوره، اسکان، برنامه‌های ملی و مذهبی اجرا می‌گردد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های شاهرود و میامی افزود:‌یکی از جلوه‌های زیبای این طرح در امامزاده محمد (ع) دیزج با برنامه هایی، چون اسکان ٥٠٠ نفر در شبانه روز به صورت رایگان، ویزیت رایگان، تعمیر ماشین رایگان و علی الخصوص در اختیار قراردادن منازل افراد جهت اسکان رایگان که چندسالی است برگزار می‌گردد.
غیرتمند عنوان کرد:‌در این اماکن بیش از ١٥٠ سویت و اتاق جهت اسکان آماده شده و اماکن شامل زایرسرای علی بن موسی الرضای (ع) دهملا، مسجد تاریخی امام حسن عسکری (ع)، حرم مطهر شهدای گمنام، امامزاده محمد (ع)‌دیزج، مسجد امام خمینی (ره)، امامزاده سید محمد و سید ابراهیم (ع) حسین آباد میامی، امامزاده عبدالله (ع) ری آباد میامی، امام زاده سید احمد فرومد میامی، دانیال نبی (ع)‌کالپوش، جرجیس نبی (ع) بیارجمند، ارمیای نبی (ع) ارمیان میامی، نورالله پیرمردان (ع) طرود از اماکنی بوده که به صورت سطح بندی این طرح را اجرا می‌نمایند و حضور مبلغین در طول طرح یکی از ویژگیـهای آن میـباشد.
وی در پایان خواستار همکاری بیشتر افراد و مجموعه‌های در اطلاع رسانی و معرفی بقاع متبرکه شهرستان و علی الخصوص وجود ٣ پیامبر با توجه به پتانسیل حضور بیش از ٢٠ میلیون زائر که از شهرستان عبور می‌کنند و رونق گردشگری مذهبی دارند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها