اولین گروه از کاروان های راهیان نور سپاه ناحیه زنجان طی مراسمی جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۰۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اولین گروه از کاروان های راهیان نور سپاه ناحیه زنجان طی مراسمی با بدرقه آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ،جانشین فرمانده سپاه ناحیه و نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه زنجان  جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان ، در حاشیه این اعزام گفت : این کاروان که در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا و جانفشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس راهی مناطق عملیاتی می شود متشکل از بسیجیان برادر حوزه های مقاومت بسیج شهرستان زنجان هستند و در اردویی ۴روزه از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن خواهند کرد .

سرگرد محمد نجفی راد افزود: این کاروان در قالب ۱۰ اتوبوس از یادمان های شلمچه، فتح المبین، طلاییه، اروند کنار و هویزه بازدید خواهند نمود.

وی اظهار داشت : برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران در نظر گرفته شده است، که نماز جماعت، مسابقه ، یادواره شهدا و...جزیی از برنامه های در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بسیجیان استقبال خوبی از این اردوها داشته اند، تصریح کرد: این اعزام ها در سه مرحله بوده که نخستین گروه از این کاروان ها در تاریخ ۲۴ اسفند ماه امسال به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

نجفی راد دوره های دوم و سوم اعزام را ۲۷ اسفند ماه جاری و ۸ فروردین سال ۹۷ اعلام کرد و افزود: امید است بسیجیان عزیز با حضور در مناطق عملیاتی جنوب از برنامه‌های در نظر گرفته شده به نحو احسن استفاده کرده و ادامه دادن راه شهدا را افتخاری بس بزرگ دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

 

ارسال نظرات