نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به حجمه‌های فرهنگی دشمنان در خصوص مساله حجاب، گفت: حجاب یک سلاح پر‌قدرت برای مبارزه با فرهنگ برهنگی غرب است.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۷۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمد‌جواد علی‌اکبری صبح امروز در نشست صمیمانه با اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان  استان کرمانشاه با عنوان کوثرانه با بهار، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به جایگاه، مقام بانوان و نقش محوری آن‌ها در منظومه الهی اشاره‌ای دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مساله حجاب و حیا را فرصتی مناسب برای ایفای نقش برجسته  فرزندان انقلاب دانست و گفت: مساله حجاب صرفا یک پوشش نیست، بلکه یک میراث مادری و و روش زندگی اسلامی است.

وی با اشاره به حجمه‌های فرهنگی دشمنان در مورد حجاب، اضافه کرد: دشمنان به دنبال ایجاد رخنه در مساله حجاب هستند و برای رسیدن به این اهداف شوم، سرمایه‌گذاری‌های کلانی می‌کنند.

علی‌‌اکبری ادامه داد: حجاب ریشه در هویت ایرانی و اسلامی دارد و بانوان ما با توجه به اینکه حجاب خواست خداوند است باید این مساله را رعایت کنند.

این مسؤول حجاب را با داشتن ابعاد متنوع و گوناگون یک مساله چند بعدی عنوان کرد و افزود: شخصیت و حقیقت کرامت یک بانو در حفظ حجاب و پوشش است.

به گفته وی، حجاب یک سلاح پر‌قدرت برای مبارزه با غرب و فرهنگ برهنگی غرب است.

علی‌اکبری با اشاره به لزوم تفکر و تببین سخنان مقام معظم رهبری، یادآور شد: ماموریت اصلی انجمن اسلامی در واحد خواهران کل کشور بررسی سخنان مقام معظم رهبری و ارائه به دانش‌آموزان برای استفاده است.

وی با تاکید بر ایجاد فضای صمیمی و دوستانه برای جذب دانش‌آموزان، متذکر شد: می‌توان با دوستی و صمیمیت دوستان و دانش‌آموزان را به داشتن حفظ حجاب دعوت کرد.

ارسال نظرات