خبرهای داغ:
محمدی گفت: با تصویب همین یک مصوبه حدود 100 میلیارد ریال برای کارهای عمرانی و تملک دارایی به بودجه ورزشی استان تخصیص یافته و 40 میلیارد ریال نیز به بودجه هیات های ورزشی و روستایی قزوین افزوده شده است.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۵۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داود محمدی چهارشنبه شب در آیین تجلیل از هیات ها و قهرمانان ورزشی استان قزوین که با حضور قهرمانان و روسای هیات های ورزشی، استاندار و جمعی از مسوولان برگزار شد بیان کرد: ورزش موجب غرور ملی و همبستگی و انسجام بین اقشار مختلف شده و امروز ورزش به عنوان یک صنعت ارزآور در همه دنیا مطرح است.
وی گفت: ورزش موجب تزریق نشاط و شادابی به جامعه و پرورش نسل قدرتمند آینده خواهد می شود و رسیدگی به این امر بسیار ضروری است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عقل سالم در بدن و روح سالم است و این ویژگی و برجستگی را به طور کامل می توان در ورزش مشاهده کرد.
محمدی افزود: از جمله اقدامات خوب مجلس در حوزه ورزش می توان به تخصیص 27صدم درصد از ارزش افزوده به این حوزه اشاره کرد.
وی افزود: با تصویب همین یک مصوبه حدود 100 میلیارد ریال برای کارهای عمرانی و تملک دارایی به بودجه ورزشی استان تخصیص یافته و 40 میلیارد ریال نیز به بودجه هیات های ورزشی و روستایی قزوین افزوده شده است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در سفر مهرماه رئیس جمهور به استان، چند مصوبه عالی در خصوص ورزش استان از جمله احداث و تکمیل سالن 6 هزار نفری و دو و میدانی تخصیص یافت و به زودی نیز این پروژه با حضور مسوولان کشوری فعال تر می شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ارتقا فضاها و بودجه ورزشی و اهتمام شوراهای ورزشی نیز جای تقدیر و تشکر دارد که این امر در نهایت به تقویت ورزش های همگانی و عمومی و درخشش قهرمانان ملی و فراملی منجر می شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها