خبرهای داغ:
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف

پرزحمت عنوان‌کرد: مصوبه انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف ابلاغ شده و داوطلبان می توانند تا 29 فروردین ماه 97 جهت ثبت نام مراجعه نمایند.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۴۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اجلاس ماهانه اتاق اصناف با حضور مهندس زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، مهندس علی پرزحمت و هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها برگزار شد.
در این جلسه پرزحمت بیان کرد: مصوبه انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف ابلاغ شده و داوطلبان می توانند تا 29 فروردین ماه 97 جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف
وی گفت: بر اساس این مصوبه و ابلاغیه انتخابات در 31 اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد و داوطلبان با داشتن شرایط لازم می توانند در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شرکت نمایند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از جلسات برگزار شده اظهار کرد: جلسات برگزار شده در کمیسیون نظارت و اصناف در سال جاری در زمان مقرر انجام شده و دارای خروجی خوبی می باشد وی همچنین از تلاش های زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در کمیسیون صنایع مجلس تقدیر نمود.
پرزحمت افزود: استان قزوین دارای پتانسیل های بالای صنعتی می باشد و سازمان صنعت، معدن و تجارت از هیچ کوششی برای شکوفایی استان در بخش صنعت دریغ نمیکند.
وی در پایان جلسه گفت: موتور محرک رونق اقتصادی در کشور خود اصناف هستند که می توانند زمینه افزایش درآمد را فراهم نمایند.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها