خبرهای داغ:
آیت اله عابدینی عنوان کرد: اصحاب رسانه باید از صداقت و عدالت در جامعه حمایت و نقش خود را به خوبی ایفا کنند و انقلابی، بسیجی‌ وار برای برطرف شدن مشکلات تلاش کنند
کد خبر: ۹۰۰۰۳۳۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه اخلاق و رسانه و بیان دیدگاه‌های اهالی رسانه، پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی و شرح خطبه همام که بعد از ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه به همت بسیج رسانه برگزار شد، بیان کرد: امروز سفینه انقلاب اسلامی امواج فتنه‌ها را ‌شکافته و در مرزها استقرار پیدا کرده و بساط آمریکا را برمی‌چیند که این امر باید رسانه‌ای شود.
وی با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: در متون دینی و آیات الهی، همیشه امر به معروف مقدم بر نهی از منکر است و امروز باید به این فریضه مهم الهی توجه ویژه‌ای شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ضمن اشاره به اهمیت موضوع امت و امامت عنوان کرد: امت با امام معنا پیدا می‌کند. امت همچون دانه‌های تسبیح است که با امام معنا گرفته و منسجم می‌شود و در واقع امام انسجام دهنده امت در تمام امور است.
آیت اله عابدینی با اشاره به پرچمداری برخی بانوان در مسیر اشتباه عنوان کرد: امروز در جامعه بانوانی که پرچمداری کرده و جایگاه زنان را زیر سؤال می‌برند، باید به این نکته توجه کنند خداوند به زنان ارج نهاده و نمونه بارز آن عزت و بزرگی حضرت زهرا(س)، حضرت مریم، آسیه و دیگر زنان بزرگ اسلام است که به عالمیان اثبات شده است.
وی افزود: منافقان، کوردلانی هستند که گمان می‌کنند مردم آن‌ها را نمی‌بینند. آن‌ها شیطان و عَلَم به دست‌هایی هستند که از رسانه ملی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.
امام جمعه قزوین با اشاره به موضوع شجاعت و ارتباط آن با حریت تصریح کرد: مسلمانان باید جوانمردی را از حضرت ابراهیم(ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، امام حسین(ع)، حضرت علی‌اصغر(ع) و در رأس آن حضرت علی(ع) بیاموزند و در این میان شهدا جوانمردانی هستند که برای دفاع از اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و شجاعانه جان خود را در راه وطن و انقلاب تقدیم کردند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: مسوولان و اصحاب رسانه باید با حریت گام برداشته و حرف و قلمشان حامی مقاومت اسلامی باشد.
آیت اله عابدینی با بیان اینکه تحریریه برگرفته از حر است و در این زمینه خبرنگاران باید آزادگی و آزادبخشی را در قلم خود بگنجانند، اذعان کرد: بنا به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب نیازمند ترویج عدالت دینی در جامعه هستیم و از عمین رو نباید امر به معروف‌ها را محدود به حجاب کنیم بلکه برقرای عدالت و جلوگیری از فساد هم امر به معروف است.
وی یادآور شد: اصحاب رسانه باید از صداقت و عدالت در جامعه حمایت و نقش خود را به خوبی ایفا کنند و انقلابی، بسیجی‌ وار برای برطرف شدن مشکلات تلاش کنند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها